![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F03!2Fb93e27212cd66e4f8dfaebffef8ef8bc19ed7467.jpg)
Fiat Panda – delikatny lifting
Trzecia generacja włoskiego malucha jest już od czterech lat na rynku. Właśnie przeprowadzono mały facelifting tego modelu. Zobaczcie, co się zmieniło.
Na próżno oczekiwać rewolucji w wyglądzie Pandy. Włoski producent wprowadził dwa nowe lakiery nadwozia: Amore Red i Colosseo Grey. Do tego doszły dwa nowe wzory obręczy aluminiowych.
We wnętrzu zmieniono wygląd zegarów na desce rozdzielczej. Mają być teraz dużo bardziej czytelne. Do tego pojawiły się nowe wzory tapicerek oraz unowocześniony system multimedialny Uconnect. Urządzenie pozwoli odtwarzać multimedia i połączy się ze smartfonem. W razie potrzeby pozwoli na głosową obsługę.
Lista jednostek napędowych pozostaje bez zmian. Wersją bazową jest silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra, dostarczający 69 KM. Kolejną opcją w gamie jest silnik TwinAir o pojemności 0,9 litra. Doładowana jednostka oferuje 65 lub 85 KM. Alternatywą jest silnik wysokoprężny o pojemności 1,3 litra. Rozwija maksymalną moc 95 KM.
Najnowsze
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Wożenie kabli rozruchowych nie każdemu pasuje. Warto sprawdzić te metody, aby zapobiec problemom. -
Peugeot 5008 GT Hybrid – TEST. Rodzina może się zdziwić
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Porsche Polska w Warszawie – nowa siedziba właśnie rozpoczyna działalność
-
Test: Nissan Ariya e-4orce – 306 KM w elektryku robi różnicę
Zostaw komentarz: