Fiat 600e z Polski ma już cenę. Tanio nie jest
Fiat 600e zadebiutował już jakiś czas temu, ale dopiero teraz trafił do polskich salonów. Ile kosztuje elektryczny Fiat 600e produkowany w Tychach?
Informacje o nowych samochodach, które produkowane są w Polsce przyjmujemy z entuzjazmem, szczególnie po tym, jak usłyszeliśmy informację o zamknięciu fabryki Fiata w Bielsku-Białej. Fiat 600e to kuzyn Jeepa Avengera (również produkowanego w Polsce), jego konstrukcja opiera się na platformie STLA. Bratnią konstrukcją ma być także zapowiedziana Alfa Romeo Milano.
Elektryczna „sześćsetka” to crossover segmentu B, auto mierzy 4171 mm długości, ma rozstaw osi wynoszący 2562 mm i bagażnik o pojemności 360 litrów.
Póki co dostępny jest tylko w wersji elektrycznej, auto rozpędza się do setki w 9 sekund, a na jednym ładowaniu ma przejechać do 400 km (wg. WLTP). W przyszłości ma też pojawić się napęd spalinowy, zapożyczony z Jeepa, więc możemy spodziewać się benzynowego silnika 1.2 o mocy 100 KM.
Fiat 600e – ceny w Polsce
Elektryczny Fiat z tyskiej fabryki będzie dostępny w dwóch wersjach wyposażenia – Red oraz La Prima. Poniżej przedstawiamy ceny oraz listę wyposażenia poszczególnych wersji.
Fiat 600e Red (od 165 000 zł)
- felgi stalowe 16″ z dwukolorowym wzorem
- 7-calowy wyświetlacz zegarów
- system multimedialny Uconnect 10.1
- ekran dotykowy 10,25”
- moduł Bluetooth
- bezprzewodowy interfejs Android Auto/Apple Car Play
- tunel centralny o pojemności 15 litrów
- automatyczna klimatyzacja jednostrefowa
- tapicerka czarna materiałowa
- czujniki parkowania z tyłu
- tempomat
- przednie reflektory LED
- przeciwmgielne lampy LED
- aktywny system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów
Fiat 600e La Prima (od 190 000 zł)
- aluelgi 18″ z diamentowym szlifem
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- przyciemniane szyby tylne
- system Keyless Go z funkcją Passive Entry
- tapicerka jasna ze skóry ekologicznej
- tempomat adaptacyjny
- wspomaganie jazdy w korku
- czujniki parkowania 360° (przednie, boczne i tylne)
- kamera cofania z dynamicznymi liniami
- port USB-C dla drugiego rzędu siedzeń
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze: