Fiat 500X przeszedł face lifting
500X został odświeżony stylistycznie i technologicznie. Model jest liderem w segmencie SUV we Włoszech, a w Europie znajduje się w pierwszej piątce nieprzerwanie od 2016 roku.
Oferowane w standardzie nowe światła do jazdy dziennej i reflektory tylne LED zapewniają bardziej nowoczesny wygląd, współgrając z najnowszymi elementami stylistycznymi wprowadzonymi w rodzinie 500. Ponadto, na zamówienie dostępne są nowe reflektory Full LED, wykonane we współpracy z Magneti Marelli, które świecą jaśniej o 20% niż ksenonowe oferowane w poprzednim modelu. Nowa wersja Urban oferuje zmieniony przedni i tylny zderzak, a odmiany City Cross i Cross posiadają nowe osłony na zderzakach.
Wnętrze dostępne jest w siedmiu różnych wersjach wykończenia – stworzonych poprzez połączenie różnych rodzajów tkanin, skóry, elementów wykończenia i kolorów – oferuje szeroki wybór regulacji foteli i pojemny bagażnik. Jedną z najważniejszych nowości są nowe zegary oferującymi bardziej czytelną grafikę, a także nowa kierownica.
Zmodernizowany 500X jest pierwszym modelem marki Fiat, w którym zastosowano nową rodzinę silników benzynowych z turbodoładowaniem. Są one zgodne z normą Euro 6D-TEMP i wyposażone w filtr cząstek stałych dla silników benzynowych GPF. Dostępne są w dwóch konfiguracjach: 1-litrowy trzycylindrowy silnik oferujący moc 120 KM i 190 Nm maksymalnego momentu obrotowego, współpracujący z sześciostopniową manualną skrzynią biegów oraz 1,3-litrowy czterocylindrowy silnik o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 270 Nm, w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów z podwójnym suchym sprzęgłem DDCT – oba z napędem na przednie koła.
https://www.youtube.com/watch?v=yCuBSRfuHoc
Ponadto gamę silników benzynowych nowego 500X uzupełnia 1.6 E-Torq o mocy 110 KM, połączony z manualną skrzynią biegów i napędem na przód, który został odświeżony, aby spełniać wymogi normy Euro 6D.
Model może być również wyposażony w dwa silniki Diesla. 1.6 MultiJet II o mocy 120 KM występuje w połączeniu z manualną skrzynią biegów lub automatyczną DDCT z podwójnym sprzęgłem, z napędem na przednia oś, a 2-litrowy MultiJet II o mocy 150 KM z dziewięciobiegową skrzynią automatyczną i napędem na cztery koła.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
To bardziej chyba crossover niż suv patrząc po fotach wnętrza. Troche nie rozumiem sensu kupowania czegoś wielkości kompakta tyle że wyższego. Teraz jak będe zmieniał auto to na suva właśnie ale rextona bo tam to miejsc można mieć nawet 7 więc sporo