
Ferrari SP48 Unica – naprawdę unikatowe auto. To one-off dla ważnego klienta
Ferrari SP48 Unica, choć bazuje na F8 Tributo, to mocno się od niego różni. To naprawdę unikatowe i piękne auto.
Egzemplarze Ferrari tworzone specjalnie na zamówienie klientów zawsze budzą sporo emocji. Nie inaczej jest z Ferrari SP48 Unica, które powstało zgodnie z wytycznymi ważnego i wieloletniego klienta, którego personalia pozostają tajemnicą. Musimy przyznać, że ma on świetny gust!

Ferrari SP48 Unica przyciąga wzrok między innymi z pomocą czarnych słupków A, które wizualnie scalają przednią szybę z bocznymi. Trójwymiarowe wloty powietrza w zderzaku i ostre reflektory przypominają odrobinę te z modelu Roma. Z tyłu samochodu charakterystyczne, okrągłe światła ustąpiły miejsca wąskim pasom LED.
Wnętrze SP48 Unica to niemal „kopiuj-wklej” z F8 Tributo. Wyróżniają się jedynie specjalne oznaczenia na kokpicie i wykończenie z perforowanej Alkantary.
Nadwozie Ferrari SP48 Unica skrywa technikę z F8 Tributo. I choć napęd pozostaje tajemnicą, to zakładamy, że auto napędza 3,9-litrowy silnik V8, który generuje 720 KM mocy i 770 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Tajemnicą pozostaje również cena. Przypuszczamy jednak, że jest ona dużo wyższa niż 250 tysięcy euro, które trzeba zapłacić z F8 Tributo.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: