
Ferrari SP48 Unica – naprawdę unikatowe auto. To one-off dla ważnego klienta
Ferrari SP48 Unica, choć bazuje na F8 Tributo, to mocno się od niego różni. To naprawdę unikatowe i piękne auto.
Egzemplarze Ferrari tworzone specjalnie na zamówienie klientów zawsze budzą sporo emocji. Nie inaczej jest z Ferrari SP48 Unica, które powstało zgodnie z wytycznymi ważnego i wieloletniego klienta, którego personalia pozostają tajemnicą. Musimy przyznać, że ma on świetny gust!

Ferrari SP48 Unica przyciąga wzrok między innymi z pomocą czarnych słupków A, które wizualnie scalają przednią szybę z bocznymi. Trójwymiarowe wloty powietrza w zderzaku i ostre reflektory przypominają odrobinę te z modelu Roma. Z tyłu samochodu charakterystyczne, okrągłe światła ustąpiły miejsca wąskim pasom LED.
Wnętrze SP48 Unica to niemal „kopiuj-wklej” z F8 Tributo. Wyróżniają się jedynie specjalne oznaczenia na kokpicie i wykończenie z perforowanej Alkantary.
Nadwozie Ferrari SP48 Unica skrywa technikę z F8 Tributo. I choć napęd pozostaje tajemnicą, to zakładamy, że auto napędza 3,9-litrowy silnik V8, który generuje 720 KM mocy i 770 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Tajemnicą pozostaje również cena. Przypuszczamy jednak, że jest ona dużo wyższa niż 250 tysięcy euro, które trzeba zapłacić z F8 Tributo.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: