Ferrari Portofino M – jeszcze mocniejsze, jeszcze szybsze. Pod maską 620 KM!
Ewolucja spidera GT 2+ od Ferrari debiutuje w tym samym mieście, w którym został zaprezentowany jej poprzednik w 2017 roku.
Odkrywanie tajemnic Ferrari Portofino M rozpoczyna się dzisiaj. Nowy model stanowi znaczącą ewolucję Ferrari Portofino z mocniejszym silnikiem, a swoją podróż rozpoczyna w tym samym miejscu, gdzie jego przodek został zaprezentowany 23 sierpnia 2017 roku.
Przeczytaj też: Jak kradnie się Ferrari za milion złotych? To proste – w biały dzień wsiadasz i odjeżdżasz
Ta ewolucja Ferrari Portofino – gdzie „M” oznacza „modyfikowany”, aby podkreślić techniczne ulepszenia dotyczące osiągów samochodu – wiąże się z bogactwem znaczących zmian, w tym przebudowanym układem napędowym zdolnym do uzyskania 620 KM, nową ośmiobiegową skrzynią biegów i pięciopozycyjnym „Manettino” z trybem „Race” dla jeszcze bardziej wciągających wrażeń jazdy.
Specjalna sesja zdjęciowa w Portofino prezentuje smukłe, sportowe linie Ferrari Portofino M, które zostały dopracowane poprzez zmodernizowane przednie i tylne zderzaki.
Sesja była także okazją do pochwalenia się doskonałymi proporcjami i wyjątkową wszechstronnością Portofino M. Technologia Retractable Hard Top (RHT) zapewnia temu modelowi połączenie atrakcyjności prawdziwego coupé ze składanym dachem i prawdziwego spidera, co, według słów Ferrari, gwarantuje niespotykane połączenie autentycznych osiągów GT i przyjemności z jazdy.
Przeczytaj też: Ferrari Omologata – unikatowy egzemplarz na specjalne zamówienie. Przyspiesza do setki w 2,9 sekundy!
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: