
Ferrari F8 Tributo po tuningu Novitec! Teraz ma 802 KM mocy i 898 Nm momentu obrotowego!
Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 2,6 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi ponad 340 km/h.
Udoskonalenie samochodu sportowego, takiego jak Ferrari F8 Tributo, by był jeszcze szybszy i bardziej ekskluzywny, to domena Novitec. Niemiecki specjalista od uszlachetniania samochodów spełnia życzenia właścicieli włoskiego dwumiejscowego supersamochodu, oferując pełen zakres modyfikacji.
Przeczytaj też: McLaren 620R po kuracji w warsztacie Novitec – drogowa bestia do setki dojeżdża w 2,8 sekundy!
Novitec oferuje różne poziomy wydajności dla ośmiocylindrowego silnika o pojemności 3,9 litra z podwójnym turbodoładowaniem. Najmocniejszy wariant, który obejmuje wysokowydajny układ wydechowy Novitec, zwiększa maksymalną moc z 720 KM do 802 KM przy 7950 obr./min. Jednocześnie maksymalny moment obrotowy rośnie do 898 Nm. W rezultacie ten sportowy samochód z silnikiem umieszczonym centralnie rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 2,6 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ponad 340 km/h.
Jednak potężny tuning silnika to nie wszystko! Nadwozie spersonalizowano za pomocą stylizowanych i aerodynamicznie wydajnych komponentów z włókna węglowego, nawiązujących do bolidów Formuły 1.
Projektanci podkreślili przy tym nie tylko ekscytujący wygląd samochodu, ale przede wszystkim aerodynamikę. Przód samochodu zyskuje jeszcze bardziej uderzający profil dzięki obszernej aktualizacji Novitec. Karbonowe wykończenie szerokiego wlotu powietrza z przodu nadaje samochodowi wygląd, który przypomina przednie skrzydło bolidu Formuły 1. Z tyłu wizualnie dominuje duże, tylny spojler, który znacznie zwiększa docisk tylnej osi przy dużych prędkościach.
Przeczytaj też: Ferrari F8 Tributo po kuracji wzmacniającej w warsztacie Novitec. Szokująca moc!
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: