Paula Lazarek

Ferrari F8 Tributo po kuracji wzmacniającej w warsztacie Novitec. Szokująca moc!

Tunerzy z zespołu Novitec doskonale znają się na swoim fachu. W portfolio mają modyfikacje dla takich samochodów jak: McLaren 720s, Lamborghini Huracan, Maserati Levante, Rolls-Royce Cullinan, czy Tesla Model X. Teraz przyszedł czas na Ferrari F8 Tributo!

Ferrari F8 Tributo jest teraz dostępne po modyfikacjach z Novitec dzięki implementacji modułu N-Tronic. To małe urządzenie wpinane jest w OBD samochodu. Program zwiększa moc F8 o 67 KM i 112 Nm, dzięki czemu samochód osiąga aż 787 KM i 882 Nm. Natomiast przyspieszenie do setki to zaledwie 2,7 sekundy. Prędkość maksymalna? Powyżej 350 km/h.

Ferrari F8 Tributo po kuracji wzmacniającej w warsztacie Novitec

Dla fanów ostrego brzmienia, Novitec przygotował też moduł sterowania brzmieniem. Dodatkowo wydech działa z oryginalnymi końcówkami lub z niestandardowymi – ze stali nierdzewnej i włókna węglowego. Tunerzy dopasowali urodziwe felgi od Vossena, które wpasowują się wprost idealnie z całą sylwetką szybkiego Ferrari – 21 cali z przodu i 22 cale z tyłu. 

Zobacz także: BMW MH8 800 – czy drogowy drapieżnik będzie konkurencją dla Porsche 911 Turbo S?

Ferrari F8 Tributo po kuracji wzmacniającej w warsztacie Novitec

Lubicie czuć samochód tuż przy ziemi? Dla Novitec to nie problem, jedną z możliwości jest obniżenie zawieszenia – prześwit mozna zmniejszyć aż o 35 mm. Taka mozliwość jest dostepna także w samochodach z systemem unoszenia przodu. 

Warto zobaczyć: Manhart RQ 900 – tuning rodem z piekła za… 1,3 mln złotych?

Ferrari F8 Tributo po kuracji wzmacniającej w warsztacie Novitec

Tunerzy zastrzegają, że ten pakiet zmian to dopiero początek i F8 Tributo nabierze jeszcze groźniejszego wyglądu. Czekamy na propozycje!

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze