Facelifting Fiata Panda
Od pojawienia się na rynku we wrześniu 2003 roku do dnia dzisiejszego, wyprodukowano aż 1,5 miliona Fiatów Panda. Model na 2009 rok został nieznacznie zmieniony.
![]() |
fot. Fiat
|
Panda rocznik 2009 to nie jest tylko jedno z wielu aut miejskich, ale cała platforma, na której Fiat stworzył rodzinę samochodów. Może być wyposażona w silniki beznynowe i diesla, z manualną lub sekwencyjną, skrzynią biegów Dualogic.
Zewnętrzny „face-lifting” Fiata Pandy MY2009 z przodu polega na zastosowaniu osłony chłodnicy w tym samym odcieniu, co nadwozie. Patrząc z boku można spostrzec opcjonalne relingi ze środkową częścią w kolorze matowego chromu i nowy wzór kołpaków kół dla wersji Dynamic. Teraz wszystkie Pandy nowej gamy będą wyposażane w lusterka zewnętrzne o większych rozmiarach oraz w czujnik zapięcia pasów bezpieczeństwa.
![]() |
fot. Fiat
|
We wnętrzu zastaniemy nowy i odmieniony graficznie zestaw przyrządów oraz inne kolory tapicerki dla wersji Dynamic w kombinacji kolorów: czarno-niebieski, czarno-żółty i czarno-fioletowy.
Ponadto do oferty wprowadzono cztery nowe kolory nadwozia (żółty Tropicalia, niebieski Cha Cha Cha, fioletowy Tribal i czerwony Twist).
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: