
Fabryka Mercedesa w Jaworze wie jak skutecznie obudzić siłę kobiet!
Mercedes-Benz od dawna dostrzega potencjał kobiet. Nie tylko dlatego, że Mercedes to imię żeńskie.
Fabryka Mercedesa w Jaworze zwyciężyła w kategorii Firma Przyjazna Kobietom w Plebiscycie Gospodarczym Kobiece Twarze. Kapituła konkursu doceniła, że spółka zarządzająca fabryką silników i baterii elektrycznych na Dolnym Śląsku nie tylko przestrzega zasady równości w biznesie, ale także wie jak skutecznie obudzić siłę kobiet.
Pokazujemy kobietom, że Przemysł 4.0 jest idealnym miejscem do wykorzystania ich potencjału: inteligencji, wiedzy, kreatywności. Że obszary stereotypowo uznawane za męskie w dobie technologii nie mają płci. Obecnie na rynku pracy wciąż brakuje specjalistów IT, czy inżynierów. Zachęcamy kobiety, by były świadome swoich talentów i predyspozycji zawodowych – podkreśla Andreas Schenkel, CEO Mercedes-Benz Manufacturing Poland.
Fabryka Mercedesa w Jaworze zwyciężyła w kategorii Firma Przyjazna Kobietom w Plebiscycie Gospodarczym Kobiece Twarze. Kapituła konkursu doceniła, że spółka zarządzająca fabryką silników i baterii elektrycznych na Dolnym Śląsku nie tylko przestrzega zasady równości w biznesie, ale także wie jak skutecznie obudzić siłę kobiet.
Zaangażowanie spółki Mercedes-Benz Manufacturing Poland zarządzającej fabryką w inicjatywy wspierające kobiety nie jest przypadkowe. Celem jednego z projektów zainicjowanych i organizowanych już od 3 lat jest przybliżenie dziewczętom nauk matematycznych, technicznych i inżynierii. „Girls GO Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię” adresowany do uczennic liceów i techników powiatu jaworskiego i okolic. Dziewczyny mają możliwość przekonania się, że technologia jest nie tylko przyjazna, ale jest również doskonałym pomysłem na życie zawodowe. Program zachęca młode kobiety do spróbowania swoich sił w obszarach, które kiedyś uznawano za typowo męskie.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: