
Fabryka Mercedesa w Jaworze wie jak skutecznie obudzić siłę kobiet!
Mercedes-Benz od dawna dostrzega potencjał kobiet. Nie tylko dlatego, że Mercedes to imię żeńskie.
Fabryka Mercedesa w Jaworze zwyciężyła w kategorii Firma Przyjazna Kobietom w Plebiscycie Gospodarczym Kobiece Twarze. Kapituła konkursu doceniła, że spółka zarządzająca fabryką silników i baterii elektrycznych na Dolnym Śląsku nie tylko przestrzega zasady równości w biznesie, ale także wie jak skutecznie obudzić siłę kobiet.
Pokazujemy kobietom, że Przemysł 4.0 jest idealnym miejscem do wykorzystania ich potencjału: inteligencji, wiedzy, kreatywności. Że obszary stereotypowo uznawane za męskie w dobie technologii nie mają płci. Obecnie na rynku pracy wciąż brakuje specjalistów IT, czy inżynierów. Zachęcamy kobiety, by były świadome swoich talentów i predyspozycji zawodowych – podkreśla Andreas Schenkel, CEO Mercedes-Benz Manufacturing Poland.
Fabryka Mercedesa w Jaworze zwyciężyła w kategorii Firma Przyjazna Kobietom w Plebiscycie Gospodarczym Kobiece Twarze. Kapituła konkursu doceniła, że spółka zarządzająca fabryką silników i baterii elektrycznych na Dolnym Śląsku nie tylko przestrzega zasady równości w biznesie, ale także wie jak skutecznie obudzić siłę kobiet.
Zaangażowanie spółki Mercedes-Benz Manufacturing Poland zarządzającej fabryką w inicjatywy wspierające kobiety nie jest przypadkowe. Celem jednego z projektów zainicjowanych i organizowanych już od 3 lat jest przybliżenie dziewczętom nauk matematycznych, technicznych i inżynierii. „Girls GO Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię” adresowany do uczennic liceów i techników powiatu jaworskiego i okolic. Dziewczyny mają możliwość przekonania się, że technologia jest nie tylko przyjazna, ale jest również doskonałym pomysłem na życie zawodowe. Program zachęca młode kobiety do spróbowania swoich sił w obszarach, które kiedyś uznawano za typowo męskie.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: