Ewa Wójtowicz walczy o wyścigowy tytuł!
Ostatnie rundy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski rozegrane zostaną na trasie z Załuża do Tyrawy Wołoskiej w dniach 25 i 26 września 2010. Jedyna kobieta startująca w XIII i XIV rundzie GSMP to Ewa Wójtowicz w Citroenie C2. W weekend rozstrzygnie się, czy Ewa utrzyma drugą pozycję w rocznej klasyfikacji klasy A-1600.
Ewa Wójtowicz – kobiecy rodzynek w górskich wyścigach samochodowych. |
fot. Artur Bysiek
|
fot. Artur Bysiek
|
Jak co roku zawody na bieszczadzkim odcinku drogi o długości 4660 metrów będą rundami europejskiego czempionatu – Pucharu Europy FIA-CEZ Trophy. Do udziału w zawodach zgłosiło się aż 79 zawodników z Polski, oraz 13 kierowców ze Słowacji.
Jedyna kobieta startująca w XIII i XIV rundzie GSMP to Ewa Wójtowicz w Citroenie C2. Podczas wyścigowego weekendu rozstrzygnie się, czy Ewa utrzyma drugą pozycję w rocznej klasyfikacji klasy A-1600.
– Wyścig w Załużu jest bardzo istotny dla mnie, ponieważ nastąpi rozstrzygnięcie wyników w walce o vice mistrzostwo Polski. Zamierzam jechać tempem, które pozwoli mi utrzymać przewagę nad rywalami. Mamy nadzieje ze tym razem obejdzie się bez przykrych niespodzianek, auto przygotowane jest „tip top”. Moja forma także jest bardzo dobra, ostatnie testy przeprowadzone z Palonka Rally Sport pokazały ze naprawdę mogę pojechać bardzo dobrze na najbliższych zawodach. Oczywiście nic nie zdziałam bez wsparcia przyjaciół, sponsorów, chłopaków z PRS oraz kibiców, którzy bardzo dzielnie dopingują mnie na każdej rundzie GSMP. Zapraszam wszystkich w najbliższy weekend do Załuża, które będzie gościć iemal 100 zawodników w bardzo szybkich samochodach. Do zobaczenia już wkrótce – mówi zawodniczka.
Zapraszamy na portal www.wyscigigorskie.pl, gdzie podczas zawodów wszyscy kibice będą mogli śledzić relację online oraz na trasy 36 Międzynarodowego Bieszczadzkiego Wyścigu Górskiego, aby kibicować Ewie.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Byłem na gsmp załuż 2010, Ewa jechała świetnie, ale ona jeździ Citroenem C2 R2, co nawet widać na zdjęciach 🙂 a nie saxo
Anonymous - 5 marca 2021
Hehe, widzę że mój komentarz pomógł 🙂
Anonymous - 5 marca 2021
Byłem na gsmp załuż 2010, Ewa jechała świetnie, ale ona jeździ Citroenem C2 R2, co nawet widać na zdjęciach 🙂 a nie saxo
Anonymous - 5 marca 2021
Hehe, widzę że mój komentarz pomógł 🙂