Ewa Wójtowicz walczy o wyścigowy tytuł!
Ostatnie rundy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski rozegrane zostaną na trasie z Załuża do Tyrawy Wołoskiej w dniach 25 i 26 września 2010. Jedyna kobieta startująca w XIII i XIV rundzie GSMP to Ewa Wójtowicz w Citroenie C2. W weekend rozstrzygnie się, czy Ewa utrzyma drugą pozycję w rocznej klasyfikacji klasy A-1600.
Ewa Wójtowicz – kobiecy rodzynek w górskich wyścigach samochodowych. |
![]() |
fot. Artur Bysiek
|
![]() |
fot. Artur Bysiek
|
Jak co roku zawody na bieszczadzkim odcinku drogi o długości 4660 metrów będą rundami europejskiego czempionatu – Pucharu Europy FIA-CEZ Trophy. Do udziału w zawodach zgłosiło się aż 79 zawodników z Polski, oraz 13 kierowców ze Słowacji.
Jedyna kobieta startująca w XIII i XIV rundzie GSMP to Ewa Wójtowicz w Citroenie C2. Podczas wyścigowego weekendu rozstrzygnie się, czy Ewa utrzyma drugą pozycję w rocznej klasyfikacji klasy A-1600.
– Wyścig w Załużu jest bardzo istotny dla mnie, ponieważ nastąpi rozstrzygnięcie wyników w walce o vice mistrzostwo Polski. Zamierzam jechać tempem, które pozwoli mi utrzymać przewagę nad rywalami. Mamy nadzieje ze tym razem obejdzie się bez przykrych niespodzianek, auto przygotowane jest „tip top”. Moja forma także jest bardzo dobra, ostatnie testy przeprowadzone z Palonka Rally Sport pokazały ze naprawdę mogę pojechać bardzo dobrze na najbliższych zawodach. Oczywiście nic nie zdziałam bez wsparcia przyjaciół, sponsorów, chłopaków z PRS oraz kibiców, którzy bardzo dzielnie dopingują mnie na każdej rundzie GSMP. Zapraszam wszystkich w najbliższy weekend do Załuża, które będzie gościć iemal 100 zawodników w bardzo szybkich samochodach. Do zobaczenia już wkrótce – mówi zawodniczka.
Zapraszamy na portal www.wyscigigorskie.pl, gdzie podczas zawodów wszyscy kibice będą mogli śledzić relację online oraz na trasy 36 Międzynarodowego Bieszczadzkiego Wyścigu Górskiego, aby kibicować Ewie.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Byłem na gsmp załuż 2010, Ewa jechała świetnie, ale ona jeździ Citroenem C2 R2, co nawet widać na zdjęciach 🙂 a nie saxo
Anonymous - 5 marca 2021
Hehe, widzę że mój komentarz pomógł 🙂
Anonymous - 5 marca 2021
Byłem na gsmp załuż 2010, Ewa jechała świetnie, ale ona jeździ Citroenem C2 R2, co nawet widać na zdjęciach 🙂 a nie saxo
Anonymous - 5 marca 2021
Hehe, widzę że mój komentarz pomógł 🙂