Karolina Chojnacka

Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!

W rolach głównych występują Will Ferrell, GMC Hummer i Cadillac Lyriq.

Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też  „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.

W tym roku, General Motors jako pierwszy odsłania karty i publikuje swoją reklamę. Trwa 90 sekund i jest zatytułowana  „No Way, Norway”. W rolach głównych występują  Will Ferrell, GMC Hummer i Cadillac Lyriq.

Przeczytaj też: Super Bowl, czyli najdroższa przerwa na reklamę – filmy

Celem reklamy jest wzbudzenie zainteresowania Amerykanów samochodami elektrycznymi. Cadillac Lyriq i GMC Hummer EV odgrywają w niej główną rolę, ale w filmiku mniej chodzi o pojazdy, a bardziej o zmianę nastawienia Amerykanów do pojazdów elektrycznych.

https://www.youtube.com/watch?v=yCy-a_E2I3s

Ferrell atakuje Norwegię, agresywnie ale zabawnie, za to, ile samochodów elektrycznych sprzedaje się w skandynawskim kraju. Ponad połowa całej sprzedaży nowych samochodów w Norwegii to pojazdy elektryczne, podczas gdy dane GM pokazują, że tylko 4% nowych samochodów sprzedawanych w USA to samochody elektryczne. Will Ferrell i General Motors chcą to zmienić. Prezydent Joe Biden też…

Przeczytaj też: Joe Biden wymieni wszystkie samochody rządowe na elektryki, ale ma jeden warunek…

Mało prawdopodobne, aby w najbliższej przyszłości w Stany Zjednoczone osiągnęły poziom sprzedaży samochodów elektrycznych, taki jak w Norwegii, ale z pewnością mogą zacząć zmniejszać tę lukę. Czy reklama w przerwie Super Bowl się do tego przyczyni?

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze