Elektryczny FUSO eCanter – jaki ma zasięg na jednym ładowaniu?
Daimler Trucks dostarcza w Holandii kolejne egzemplarze swojego w pełni elektrycznego FUSO eCantera. Jaki mają zasięg i kto z nich skorzysta?
PostNL – jeden z pierwszych klientów nabywających FUSO eCantera – rozszerzył swoją flotę lokalnie bezemisyjnych lekkich ciężarówek o kolejne cztery egzemplarze tego pojazdu użytkowego.
Te lekkie ciężarówki o masie 7,49 t przewożą różnorodne ładunki połączone w cięższe pakiety paletowe w zabudowach kufrowych o ładowności do 3,5 t. Typowe dostawy obejmują m.in. papier do drukarek, zapasy kawy czy świeże ręczniki, dla klientów, wśród których są sklepy, urzędy miejskie, ministerstwa czy biura ubezpieczeniowe.
Stukilometrowy zasięg pozwala FUSO eCanterowi bezpiecznie spełniać wymogi Stadslogistiek w miejskim transporcie dystrybucyjnym. Wieczorami ciężarowe eCantery wracają do swoich Green City Hubs, z których po nocnym naładowaniu akumulatorów znów nad ranem mogą wyruszyć ze zleconymi dostawami do śródmieścia.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: