Karolina Chojnacka

„Electric Feels” to nowa piosenka od… Hyundaia!

Hyundai zlecił piosenkarce i autorce tekstów Ren Harvieu napisanie i wykonanie utworu „Electric Feels”, aby uczcić swoje przywództwo w dziedzinie ekomobilności, a także by okazać wsparcie brytyjskim artystom, świętując jednocześnie piąty rok jako główny sponsor nagrody Hyundai Mercury.

Hyundai wypuścił nowy utwór zatytułowany „Electric Feels”, napisany i wykonany przez brytyjską artystkę Ren Harvieu. Piosenka w wykonaniu Ren została napisana wspólnie z Romeo Stodartem.

Hyundai zlecił stworzenie „Electric Feels” w ramach swojego zaangażowania na rzecz ekomobilności. Dzięki piosence firma chce zwrócić uwagę na możliwości pojazdów z napędem elektrycznym.

„Electric Feels” to nowa piosenka od... Hyundaia!

Utwór jest dawką sassy synth pop i czerpie inspirację z doświadczeń Ren podczas narodowej kwarantanny, spowodowanej epidemią koronawirusa, w tym ze zmieniających się dźwięków miasta, których była świadkiem, gdy drogi opustoszały, a zanieczyszczenie powietrza zmniejszyło się. Artystka wyznała:

Kiedy Hyundai zwrócił się do mnie z pomysłem „Electric Feels”, natychmiast to do mnie przemówiło.

Już myślałam o zmianach, które widziałam w miastach w całym kraju, cichszych drogach, mniejszym zanieczyszczeniu powietrza i myślę, że dostaliśmy małe okienko na to, jak mogłaby wyglądać bardziej zrównoważona przyszłość.

Ta kampania ma na celu skłonienie ludzi do myślenia o środowisku i przejścia na energię elektryczną. Dla mnie to bardzo ważna wiadomość .

Przeczytaj też: Hyundai gwiazdą K-popu? To nie żart!

Badania przeprowadzone przez OnePoll dla Hyundaia, którego alternatywnie napędzane samochody obejmują NexoFuel Cell i Kona Electric, wykazały, że muzyka pop była najpopularniejszym gatunkiem słuchanym przez Brytyjczyków podczas kwarantanny, a następnie rock, klasyka, indie i dance.

Ashley Andrew, dyrektor zarządzający Hyundai Motor UK, powiedział:

Cichsze drogi w czasie kwaranntany naprawdę dały nam wgląd w to, jak mógłby wyglądać i brzmieć bardziej ekologiczny świat – i jest jasne, że brytyjska opinia publiczna poważnie podchodzi do swojego zaangażowania w ulepszanie planety i żyć w sposób bardziej przyjazny dla środowiska.

Aby zwrócić na to uwagę oraz możliwości, jakie niesie przyszłość pojazdu elektrycznego, współpracowaliśmy z Ren Harvieu nad piosenką o nazwie „Electric Feels”.

Jako dumni sponsorzy nagrody Hyundai Mercury i zwolennicy brytyjskiej sceny muzycznej, jesteśmy naprawdę podekscytowani nowym utworem. Mam nadzieję, że przemówi do ludzi na różnych poziomach i zachęci do szerszej rozmowy na temat paliw alternatywnych.

„Electric Feels” to nowa piosenka od... Hyundaia!

Przeczytaj też: Nowy Hyundai Kona i całkowicie nowa Kona N Line zaprezentowane! SUV-y otrzymały szereg modernizacji i nowych funkcji

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze