
„Electric Feels” to nowa piosenka od… Hyundaia!
Hyundai zlecił piosenkarce i autorce tekstów Ren Harvieu napisanie i wykonanie utworu „Electric Feels”, aby uczcić swoje przywództwo w dziedzinie ekomobilności, a także by okazać wsparcie brytyjskim artystom, świętując jednocześnie piąty rok jako główny sponsor nagrody Hyundai Mercury.
Hyundai wypuścił nowy utwór zatytułowany „Electric Feels”, napisany i wykonany przez brytyjską artystkę Ren Harvieu. Piosenka w wykonaniu Ren została napisana wspólnie z Romeo Stodartem.
Hyundai zlecił stworzenie „Electric Feels” w ramach swojego zaangażowania na rzecz ekomobilności. Dzięki piosence firma chce zwrócić uwagę na możliwości pojazdów z napędem elektrycznym.
Utwór jest dawką sassy synth pop i czerpie inspirację z doświadczeń Ren podczas narodowej kwarantanny, spowodowanej epidemią koronawirusa, w tym ze zmieniających się dźwięków miasta, których była świadkiem, gdy drogi opustoszały, a zanieczyszczenie powietrza zmniejszyło się. Artystka wyznała:
Kiedy Hyundai zwrócił się do mnie z pomysłem „Electric Feels”, natychmiast to do mnie przemówiło.
Już myślałam o zmianach, które widziałam w miastach w całym kraju, cichszych drogach, mniejszym zanieczyszczeniu powietrza i myślę, że dostaliśmy małe okienko na to, jak mogłaby wyglądać bardziej zrównoważona przyszłość.
Ta kampania ma na celu skłonienie ludzi do myślenia o środowisku i przejścia na energię elektryczną. Dla mnie to bardzo ważna wiadomość .
Przeczytaj też: Hyundai gwiazdą K-popu? To nie żart!
Badania przeprowadzone przez OnePoll dla Hyundaia, którego alternatywnie napędzane samochody obejmują NexoFuel Cell i Kona Electric, wykazały, że muzyka pop była najpopularniejszym gatunkiem słuchanym przez Brytyjczyków podczas kwarantanny, a następnie rock, klasyka, indie i dance.
Ashley Andrew, dyrektor zarządzający Hyundai Motor UK, powiedział:
Cichsze drogi w czasie kwaranntany naprawdę dały nam wgląd w to, jak mógłby wyglądać i brzmieć bardziej ekologiczny świat – i jest jasne, że brytyjska opinia publiczna poważnie podchodzi do swojego zaangażowania w ulepszanie planety i żyć w sposób bardziej przyjazny dla środowiska.
Aby zwrócić na to uwagę oraz możliwości, jakie niesie przyszłość pojazdu elektrycznego, współpracowaliśmy z Ren Harvieu nad piosenką o nazwie „Electric Feels”.
Jako dumni sponsorzy nagrody Hyundai Mercury i zwolennicy brytyjskiej sceny muzycznej, jesteśmy naprawdę podekscytowani nowym utworem. Mam nadzieję, że przemówi do ludzi na różnych poziomach i zachęci do szerszej rozmowy na temat paliw alternatywnych.
Przeczytaj też: Nowy Hyundai Kona i całkowicie nowa Kona N Line zaprezentowane! SUV-y otrzymały szereg modernizacji i nowych funkcji
Najnowsze
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
XPENG, chiński producent elektrycznych samochodów, właśnie debiutuje w Polsce z trzema modelami: sportowym sedanem P7, SUV-em coupe G6 oraz flagowym SUV-em G9. Każdy z nich łączy futurystyczny design, zaawansowaną technologię i konkurencyjne osiągi – często przewyższając Teslę, Audi czy BMW. Czy XPENG ma szansę podbić polski rynek, oferując więcej za mniej? Sprawdziłam wszystkie trzy modele na torze, porównując je […] -
Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie – poznaj nowe systemy w Toyocie C-HR
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
-
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Zostaw komentarz: