Ekskluzywna kolekcja odzieży i akcesoriów Bugatti
Damskie torebki, garnitury, paski - wszystko w luksusowym wydaniu z emblematem Bugatti. Oto nowa kolekcja ekskluzywnej marki.
Producent aut Bugatti dołączył niedawno do innych marek motoryzacyjnych, które rozszerzają gamę swoich „towarów” o artykuły, o jakie byśmy ich nie podejrzewali.
Torebka Bentleya za 23 tysiące złotych? Zobacz jak wygląda tutaj. |
W przypadku Bugatti są to: odzież i akcesoria. Ostatnio światu zostały zaprezentowane dwie linie: Ettore Bugatti Line i Extreme Performance Line. Dla chętnych na indywidualny krój lub wykończenie akcesorium istnieje możliwość skorzystania z opcji „Bespoke Program” – program „szycia na miarę”.
Damskie torebki ze skóry krokodyla – elementy kolekcji Bugatti. |
fot. Bugatti
|
Linia Ettore Bugatti wzorowana jest na symbolice kultowej dla marki. Na przykład podszewki czy też kołnierze przypominają przedni grill auta, a klasyczna forma słonia (przypomnijmy, że wizerunek tego zwierzęcia zdobił maskę Bugatti w latach 1927-33) przybiera formę broszki lub nadruku na krawacie.
Extreme Performance Line skupia się z kolei na ubraniach wykonanych z niezwykle trwałych i elastycznych materiałów, które są także… odblaskowe. Każdy etap produkcji w ramach tej linii jest limitowany – ograniczony do 431 sztuk, co upamiętniać ma rekord prędkości na lądzie, osiągnięty przez Bugatti Veyron Super Sport w 2010 roku.
Bespoke Program jest dostępny tylko dla posiadaczy samochodów marki Bugatti. Wszystkie zamówienia w jego ramach są realizowane indywidualnie.
Bugatti planuje stworzenie sieci 35 butików w ciągu najbliższych pięciu lat. Zaczną od sprzedaży swoich artykułów w ekskluzywnych butikach marki i jednego domu towarowego. Według dr Wolfganga Schreibera (dyrektora zarządzającego marki) Bugatti to nie tylko technologia, ale również sztuka, design i symbol wyrafinowanego stylu życia. Nowe kolekcje mają rozszerzyć aurę tej ikony motoryzacji na poza-samochodowe aspekty życia.
Aby uczcić artystyczne korzenie marki, Bugatti wybrało Academię di Brera w Mediolanie jako miejsce na inaugurację – pokaz nowych produktów. To miejsce szczególne, w którym Carlo i Rembrandt Bugatti, ojciec i brat założyciela firmy Ettore, studiowali sztukę.
Wszystkie linie Bugatti mają przestrzegać czegoś, co zwane jest DNA Bugatti – naszpikowanego finezją, stylem i elegancją.
Ogromna liczba ludzi we Włoszech pracowała i pracuje nad tym, by każde połączenie materiałów było wyszukane, elitarne i w końcowym rozrachunku – bezkonkurencyjne.
Wszystkie trzy kolekcje noszą międzynarodowe logo „Fabrique en Italie” i są ściśle limitowane.
Jeśli kochacie luksus i… niebieski kolor – nie ma dla was lepszej propozycji.
Najnowsze
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Apple CarPlay to system, który zmienia sposób, w jaki korzystamy z naszych samochodów. Stworzony przez Apple, CarPlay integruje iPhone’a z systemem multimedialnym pojazdu, umożliwiając kierowcom dostęp do najważniejszych funkcji smartfona bez odrywania uwagi od drogi. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, rozbudowanej kompatybilności i zaawansowanym funkcjom, CarPlay ułatwia codzienne podróże, zwiększając komfort i bezpieczeństwo jazdy. -
Jakie są objawy zużycia oleju silnikowego i jak je rozpoznać?
-
Ford Capri Premium AWD – elektryzujący powrót legendy! Test, opinia, zasięg
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Zostaw komentarz: