Dziennikarskie testy samochodów – pora się trochę ubrudzić!
Kilka miesięcy temu uczestniczyłyśmy w testach organizowanych przez Wojciecha Sierpowskiego (jurora konkursu Car of the Year) - podstawiono wówczas samochody, którymi poruszamy się na co dzień. Kolejna edycja sygnowana “Offroad & TruckTest” zachęciła nas do udziału już samą nazwą, wszak duże samochody to jest to, co tygryski lubią najbardziej.
Dziennikarskie testy samochodów – jak to wygląda? Czytaj o tym tu.
Nie był to test jednoznaczenie ukierunkowany na offroad. Udało nam się „ubrudzić” samochody, ale tylko te, które są do tego do tego przeznaczone. Jeździliśy m.in. Nissanem Navarą i Mitsubishi L200 – oba auta zaskakująco dobrze sprawowały się w błocie, wręcz wydawało się, jakby jechało się po zwykłym szutrze zamiast wymagającym terenie. Nasze wnioski po tej krótkiej przejażdżce – te samochody zachowują się niczym czołgi. Jeśli właścicielowi nie szkoda będzie lakieru jeden z tych dwóch samochodów da mu mnóstwo offroadowej frajdy.
Po terenówkach przyszła pora na odrobinę luksusu – Volvo S90 – to ewidentnie faworyt tego wydarzenia. Szwedzcy konstruktorzy stworzyli naprawdę unikatowy samochód, o którym więcej napiszemy już wkrótce w naszej pierwszej jeździe.
Zapytacie pewnie o jakieś rozczarowanie? Otóż wysłużony już model Opel Insignia, który nadal wygląda świeżo na zewnątrz, środek ma już nieco „z lamusa”, zwłaszcza w porównaniu do konkurentów. Zresztą już niedługo niemiecki producent zrobi z tym porządek wprowadzając zmodernizowany model.
Zapraszamy na nasz kanał You Tube, gdzie możecie śledzić nasze poczynania z kolejnymi testami samochodów.
Samochody na Offroad & TruckTest:
BMW X5 5.0i 450 KM
Citroën C4 Cactus Rip Curl 1.6 BlueHDi 100 KM
DS4 1.6 THP 165 KM
Dacia Duster 1.5 dCi 109 KM
Fiat Fiorino 1.3 MultiJet 95 KM
Ford Ranger 3.2 Duratorq TDCI 200 KM
Honda CR-V 2.0 i-VTEC 155 KM
Honda HR-V 1.6 i-DTEC 120 KM
Isuzu D-Max 2.5 D 163 KM
Iveco Daily 3.0 D 170 KM
Jaguar F-Pace 3.0D 300 KM
Jeep Renegade 2.0 MultiJet 140 KM
Kia Sportage 1.6 T-GDI 177 KM
Mazda CX-3 2.0 SKY-G i-ELOOP 150 KM AWD
Mitsubishi L200 2.4 181 KM
Nissan Navara Tekna 2.3 dCi 190 Double Cab
Opel Adam Rocks 1.0 Ecotec 115 KM
Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 170 KM
Peugeot 2008 1.2 PureTech 110 KM
Peugeot Expert 2.0 BlueHDi 125 KM
Renault Kadjar 4×4 1.6Energy dCi 130 KM
SsangYong XLV 1.6 115 KM
SsangYong XLV 1.6 115 KM AWD
Subaru Forester 2.0 XT 241 KM
Subaru Outback 2.0D 150 KM
Volvo S90 T5 2.0T 254 KM
Volvo S90 D4 2.0 D4 190 KM
VW Tiguan 2.0 TSI 180 KM
VW Transporter Furgon 2.0 TDI 140 KM
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: