
Dziennikarskie testy samochodów – pora się trochę ubrudzić!
Kilka miesięcy temu uczestniczyłyśmy w testach organizowanych przez Wojciecha Sierpowskiego (jurora konkursu Car of the Year) - podstawiono wówczas samochody, którymi poruszamy się na co dzień. Kolejna edycja sygnowana “Offroad & TruckTest” zachęciła nas do udziału już samą nazwą, wszak duże samochody to jest to, co tygryski lubią najbardziej.
Dziennikarskie testy samochodów – jak to wygląda? Czytaj o tym tu.
Nie był to test jednoznaczenie ukierunkowany na offroad. Udało nam się „ubrudzić” samochody, ale tylko te, które są do tego do tego przeznaczone. Jeździliśy m.in. Nissanem Navarą i Mitsubishi L200 – oba auta zaskakująco dobrze sprawowały się w błocie, wręcz wydawało się, jakby jechało się po zwykłym szutrze zamiast wymagającym terenie. Nasze wnioski po tej krótkiej przejażdżce – te samochody zachowują się niczym czołgi. Jeśli właścicielowi nie szkoda będzie lakieru jeden z tych dwóch samochodów da mu mnóstwo offroadowej frajdy.
Po terenówkach przyszła pora na odrobinę luksusu – Volvo S90 – to ewidentnie faworyt tego wydarzenia. Szwedzcy konstruktorzy stworzyli naprawdę unikatowy samochód, o którym więcej napiszemy już wkrótce w naszej pierwszej jeździe.
Zapytacie pewnie o jakieś rozczarowanie? Otóż wysłużony już model Opel Insignia, który nadal wygląda świeżo na zewnątrz, środek ma już nieco „z lamusa”, zwłaszcza w porównaniu do konkurentów. Zresztą już niedługo niemiecki producent zrobi z tym porządek wprowadzając zmodernizowany model.
Zapraszamy na nasz kanał You Tube, gdzie możecie śledzić nasze poczynania z kolejnymi testami samochodów.
Samochody na Offroad & TruckTest:
BMW X5 5.0i 450 KM
Citroën C4 Cactus Rip Curl 1.6 BlueHDi 100 KM
DS4 1.6 THP 165 KM
Dacia Duster 1.5 dCi 109 KM
Fiat Fiorino 1.3 MultiJet 95 KM
Ford Ranger 3.2 Duratorq TDCI 200 KM
Honda CR-V 2.0 i-VTEC 155 KM
Honda HR-V 1.6 i-DTEC 120 KM
Isuzu D-Max 2.5 D 163 KM
Iveco Daily 3.0 D 170 KM
Jaguar F-Pace 3.0D 300 KM
Jeep Renegade 2.0 MultiJet 140 KM
Kia Sportage 1.6 T-GDI 177 KM
Mazda CX-3 2.0 SKY-G i-ELOOP 150 KM AWD
Mitsubishi L200 2.4 181 KM
Nissan Navara Tekna 2.3 dCi 190 Double Cab
Opel Adam Rocks 1.0 Ecotec 115 KM
Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 170 KM
Peugeot 2008 1.2 PureTech 110 KM
Peugeot Expert 2.0 BlueHDi 125 KM
Renault Kadjar 4×4 1.6Energy dCi 130 KM
SsangYong XLV 1.6 115 KM
SsangYong XLV 1.6 115 KM AWD
Subaru Forester 2.0 XT 241 KM
Subaru Outback 2.0D 150 KM
Volvo S90 T5 2.0T 254 KM
Volvo S90 D4 2.0 D4 190 KM
VW Tiguan 2.0 TSI 180 KM
VW Transporter Furgon 2.0 TDI 140 KM
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: