Karolina Chojnacka

Dwukrotny zdobywca Oscara testuje BMW iX. Zobacz, jego wrażenia z jazdy!

W poszukiwaniu inspiracji i ambitnej wymiany opinii z liderami i wizjonerami różnych obszarów społeczeństwa, BMW nawiązuje współpracę z jednym z najważniejszych aktorów amerykańskiego kina.

Christoph Waltz będzie odtąd współtworzył markę premium BMW. Na rozpoczęcie współpracy Waltz odegrał główną rolę w prezentacji stylistycznej BMW iX. Przyszłościowy model BMW Group świętował swoją premierę podczas #NEXTGen 2020.

Współpraca z Christophem Waltzem, nagrodzonym Oscarem za swoje role w filmach „Bękarty wojny” i „Django” , została zainicjowana przez Olivera Zipse, prezesa zarządu BMW AG. Zaprosił on aktora do krytycznego dialogu z projektantami, twórcami technologii i ekspertami strategicznymi BMW Group. W centrum uwagi pozostawała stylistyka BMW iX, obecne dziedziny innowacji BMW Group oraz warunki ramowe dla rozwoju indywidualnej mobilności przyszłości:

Rozmowy, które odbyliśmy z Christophem Waltzem w okresie poprzedzającym #NEXTGen 2020 na temat technologii przyszłości, zmian społecznych i przyszłego znaczenia radości z jazdy, były bardzo inspirujące. Z otwartością, pragmatyzmem i pewną niecierpliwością ukazał nam on przy tym nowe perspektywy. Cieszę się, że podczas naszej współpracy Christoph Waltz będzie nieustannie rzucał nam wyzwanie swoimi myślami i pomysłami.

Przeczytaj też: BMW iX zaprezentowane. 500 KM, 600 km zasięgu i ogromny grill

Jeśli chodzi o samochody, Christoph Waltz ceni sobie najwyższą jakość, precyzję technologiczną i dbałość o szczegóły. Ma przy tym przede wszystkim na uwadze zrównoważony charakter i wysoką jakość, a tym samym trwałość produktów. Aktor bardzo interesuje się również ekologicznym aspektem zrównoważonej technologii napędu oraz ochroną klimatu i zasobów naturalnych. W związku z tym z dużym zainteresowaniem śledzi postępy w dziedzinie elektromobilności.

Aktor obserwuje najnowsze trendy w dziedzinie elektromobilności, łączności sieciowej i zautomatyzowanej jazdy, a także związaną z nimi międzynarodową konkurencję:

Cieszę się z każdego nowego impulsu technologicznego, który pochodzi nie z Doliny Krzemowej, a z Europy, i chciałbym, aby było ich więcej. To, co w tej dziedzinie zobaczyłem w BMW, zrobiło na mnie wielkie wrażenie. BMW to firma o bogatej tradycji, ale jednocześnie niezwykle przyszłościowa.

https://www.youtube.com/watch?v=ELnRc-Y8x40

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze