
Dwóch osiłków z Punto chciało wyjaśnić innemu kierowcy, jak według nich jeździ się po rondach
Można powiedzieć ironicznie, że jest to film ku przestrodze. Jeśli sądzicie, że skłonność do zajeżdżania innym drogi oraz „pogaduszek” na środku ulicy, to domena właścicieli dużych niemieckich samochodów, to możecie srogo się pomylić.
Kierowca auta z kamerą chciał zmienić pas ronda na prawy, ponieważ planował opuścić je na kolejnym zjeździe. W tym samym momencie na rondo, sądząc że prawy pas jest pusty, wjechał kierujący Fiatem Punto. Obaj zorientowali się, co się stało, zahamowali w porę i bezpiecznie pojechali dalej.
Wjechała w ciężarówkę na rondzie, ale jest niewinna, bo była na rondzie. Tak, też tego nie rozumiemy
Niedługo potem kierowca Punto dogonił autora nagrania, zajechał mu drogę i wysiadł. Po chwili wygramolił się też jego kolega, ale konflikt został zażegnany. Według autora nagrania, kierujący Fiatem zarzucał mu zbyt wczesną zmianę pasa. Nie miał oczywiście racji.
Kierowca Matiza pojechał pod prąd na rondzie. Na rondzie turbinowym!
Nas tylko zastanawia, czy autor nie zapomniał o kierunkowskazie. Film jest bez dźwięku, więc nie słuchać tego, ale w Punto odbijają się światła auta z kamerą i migacza w odbiciu nie widać. Gdyby autor nagrania nie sygnalizował zmiany pasa, to wjechanie Punto na rondo i późniejsze pretensje, miałyby uzasadnienie.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: