
Dwaj kierowcy lubią jeździć przy środku drogi. Jeden dachował, drugi uciekł i szuka go policja
Dobry kierowca zawsze zostawia margines bezpieczeństwa na błędy swoje, a przede wszystkim cudze. Jeśli tego nie robimy, ryzykujemy sytuacją taką, jak na poniższym nagraniu.
Kierowca Forda jechał z niemałą raczej prędkością, wąską drogą przez las. Gdy dotarł do łuku, zbliżył się do środka jezdni, prawdopodobnie dotykając już podwójnej ciągłej linii. Bardzo ryzykowne, bo nie zostawiało to żadnego marginesu bezpieczeństwa.
Starym Golfem chciał wyprzedzić na czołówkę, ale zmienił zdanie i wydachował
Tymczasem z naprzeciwka nadjechał kierowca Dacii, który upodobał sobie podobny styl jazdy. Kołami jechał już po linii znajdującej się po stronie auta z kamerą. Pojazdy zderzyły się lusterkami. Nic strasznego?
Jak dużej prędkości trzeba, żeby sprawić by inne auto dachowało? Niedużej
Tak się wydawało. Dacia pojechała dalej, za to kierowca Forda zaczął gwałtownie skręcać kierownicą w lewo i prawo, tracąc powoli kontrolę nad pojazdem. O mały włos nie zderzył się czołowo z czerwonym Golfem, ale wpadł do przydrożnego rowu, zaliczył rolkę i zatrzymał się na dachu.
Dachował i wpadł do rowu, jadąc na szczepienie. Wcześniej się „odkaził”
Policjanci z Kędzierzyna-Koźla poszukują osób, które pomogłyby im odnaleźć kierującego Dacią, który bez wątpienia brał udział w zdarzeniu, ale odjechał z jego miejsca. Tymczasem komentujący pod filmem „gratulują” kierowcy Forda umiejętności oraz stylu jazdy, szczególnie z małym dzieckiem na pokładzie, którego płacz słychać pod koniec nagrania.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: