Do wygrania $1000 !
Pod hasłem - Miej swój wkład w przyszłość Formuły 1 - FOTA i LG udostępniły fanom F1 ankietę, w której chciałyby poznać naszą opinię na temat teraźniejszości i przyszłości Królowej Sportów Motorowych.
Wypełnienie ogólnoświatowej ankiety da każdemu możliwość wzięcia udziału w konkursie i wygrania jednej z trzech nagród w wysokości 1000 USD w gotówce do wydania na produkty firmy LG. Ankietę firmuje również Haymarket Media Group, wydawca magazynu F1 Racing. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy otworzyć stronę znajdującą się pod adresem http://www.lgf1racingfansurvey.com i odpowiedzieć na pytania dotyczące F1. Haymarket Media Group przygotowała aż 15 wersji językowych ankiety. Stowarzyszenie Zespołów F1 od czasu kiedy powstała zapowiada, że jej misją jest propagowanie tego sportu i przybliżanie go jego fanom. Dzięki badaniu przeprowadzonemu w zeszłym roku dowiedzieliśmy się kilku ważnych i użytecznych rzeczy. chcemy dowiedzieć się jeszcze więcej od szerszej rzeszy fanów i pracować nad propagowaniem Formuły 1 – powiedział niedawno szef FOTA Martin Whitmarsh.
Ankieta jest dostępna w dniach od 2 – 16 lutego 2010. Zwycięzcy ogłoszeni zostaną około 20 marca 2010. Zapraszamy do udziału wszystkich fanów F1, niech Wasz głos także kształtuje przyszłość F1!
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: