
Długi korek na trzech pasach – wszystko przez trzech bezmyślnych kierowców
Znajomość przepisów ruchu drogowego, to nie tylko wiedza na temat tego kto kiedy ma pierwszeństwo i co oznaczają poszczególne znaki. To również umiejętność zachowania się w nietypowej dla wielu osób sytuacji.
Autor nagrania powoli przemieszcza się wraz z innymi kierowcami na trzech pasach ulicy. Wszyscy musieli się zastanawiać, skąd korek w takim miejscu, skoro w pobliżu nie ma żadnych świateł ani skrzyżowań.
Ogromny korek na jednym pasie, pusto na drugim. Dlaczego?
Co się okazało po kilku minutach ślamazarnej jazdy? Na środkowym pasie doszło do niewielkiej stłuczki trzech samochodów. Autor nagrania mijając pojazdy zatrzymał się i uprzejmie zapytał, czy ktoś jest ranny. Gdy dowiedział się, że nie, już w mniej uprzejmy sposób kazał wszystkim uczestnikom… zjeżdżać.
Wyprzedzał korek jadąc motocyklem. Nie skończyło się to dobrze
Miał w tym pełną rację. W sytuacji kiedy nikt nie został ranny (czyli to stłuczka, a nie wypadek), a pojazdy mogą się poruszać, uczestnicy zdarzenia mają obowiązek stanąć w miejscu nieutrudniającym ruchu. Nawet w sytuacji, kiedy z jakiegoś powodu wezwali policję i czekają na przyjazd patrolu. Funkcjonariusz może ukarać ich w takiej sytuacji za utrudnianie ruchu.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: