Dlaczego tam jeszcze nie ma Polki?
Tam, to znaczy w Infiniti Engineering Academy. Mamy przecież tyle zdolnych, wykształconych, ambitnych, przebojowych studentek pasjonujących się inżynierią w motoryzacji. Więc dlaczego? Może nie aplikowały o pracę marzeń na start kariery zawodowej? Teraz otwiera się przed nimi kolejna szansa.
Infiniti ogłosiło rozpoczęcie swojej udanej inicjatywy, Infiniti Engineering Academy edycji roku 2018. To piąty rok z rzędu rekrutującego najlepszych inżynierów z całego świata projektu. Akamedia współpracuje z Infiniti Motor Company oraz zespołem Renault Sport Formula One. Taka ścieżka kariery adresowana jest do najbardziej ambitnych studentów, chcących związać się z branżą inżynierii samochodowej, na której będą mogli współpracować z doświadczonymi konstruktorami, w tym pracującymi przy bolidach Formuły 1.
Nowa edycja Infiniti Engineering Academy została wzbogacona o pracę na torach Formuły 1 w tygodniach Grand Prix, a sześć z siedmiu finałów Engineering Academy odbędzie się na torach F1 (Kanada, Silverstone, Singapur, USA, Meksyk i Abu Zabi). Finaliści Infiniti Engineering Academy (po dziesięciu w każdym regionie) będą mieli w związku z tym dostęp do alei serwisowych, garaży i zaplecza zespołu Renault Sport Formula 1 w czwartki przed poszczególnymi edycjami Grand Prix Formuły 1. Będą tam realizować zadania pod czujnymi spojrzeniami Boba Bella, Nico Hülkenberga, Carlosa Sainza i innych członków zespołu Renault Sport Formula One.
Tommaso Volpe (dyrektor ds. projektów Motorsport & Performance Infiniti Global), powiedział: – (…) W 2018 roku ponownie oferujemy życiową szansę zawodową siedmiu młodym inżynierom z całego świata, potwierdzając zaangażowanie firmy Infiniti w rozwój ich różnorodnych talentów.
W związku z nową edycją Engineering Academy, Infiniti nawiązało także współpracę z profesor Uniwersytetu Harvarda, dr Julią Minson, która specjalizuje się w badaniu procesów decyzyjnych. Dr Minson będzie współdziałała z Infiniti Engineering Academy, prowadząc nowatorskie badania w zakresie podejmowania decyzji w działalności inżynierskiej i obserwując, jak najlepsi inżynierowie pracujący pod presją, podejmują decyzje na podstawie masy otrzymywanych danych. Wnioski z badań zostaną następnie wykorzystane przez inżynierów i zespoły sportowe Infiniti w optymalizacji procesów decyzyjnych.
Dr Minson i jej zespół będą wspierać Infiniti także podczas procesu rekrutacji w ramach Infiniti Engineering Academy i pomagać sędziom podczas finałów, aby zapewnić wyłonienie najlepszych kandydatów na zwycięzców. Wraz z corocznym wzrostem liczby aplikujących (edycja 2017 przyciągnęła ponad 12000 kandydatów z 41 krajów, czyli prawie trzykrotnie więcej niż edycja poprzednia), konkurencja pośród dążących do zajęcia jednego z siedmiu miejsc w Akademii jest coraz większa, a poziom kandydatów wyższy, niż kiedykolwiek wcześniej.
– Dzięki temu, że Formuła 1 jest bardziej istotna dla branży motoryzacyjnej, niż kiedykolwiek w przeszłości, Infiniti potwierdza swoją zapowiedź stworzenia wielofunkcyjnej platformy motoryzacyjnej F1 dla młodych inżynierów, którzy mogą przyspieszyć swój rozwój dzięki tej wyjątkowej okazji współpracy w największej korporacji motoryzacyjnej na świecie – Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance – podsumował Volpe.
Engineering Academy oferuje niemożliwą do kupienia za żadne pieniądze życiową szansę, otwierającą możliwość pracy siedmiu studentom. Realizując jej program, będą mogli uczyć się od doświadczonych inżynierów i odgrywać aktywną rolę w partnerstwie technicznym Infiniti z zespołem Renault Sport Formula One.
W edycji 2018 bierze udział siedem regionów – Azja i Oceania, Kanada, Chiny, Europa (w tym Rosja), Meksyk, Bliski Wschód i Stany Zjednoczone – z których każdy oferuje jedno z siedmiu dostępnych w Akademii miejsc.
Z otrzymanych zgłoszeń tylko siedemdziesięciu najlepszych studentów inżynierii (dziesięciu najlepszych kandydatów z każdego regionu), przejdzie do jednego z siedmiu regionalnych finałów, w których zostanie wyłonionych siedmiu wspaniałych. Mają oni zagwarantowane pokrycie kosztów podróży, zakwaterowanie, samochód firmowy Infiniti oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: