Deszczowe treningi w Brazylii
Pierwszy trening przed Grand Prix Brazylii odbywał się przy zmiennych warunkach atmosferycznych. Najszybszy okazał się podczas porannej sesji Mark Webber z Red Bull.
Na dwa wyścigi przed zakończeniem sezonu mamy ciągle jeszcze trzech pretendentów do tytułu Mistrza. |
fot. Red Bull
|
Przedostatni wyścig w tym sezonie odbywa się na torze Interlagos w pobliżu Sao Paulo. Zgodnie z zapowiedziami meterorologów pogoda była dziś dość kapryśna i po pierwszych 30 minutach sesji zaczął padać deszcz, zmuszający kierowców do zjazdu do swoich garaży. Opady zniknęły dość szybko, ale mokra nawierzchnia spowodowała, że zespoły musiały próbować dopracowywać różne ustawienia swoich bolidów. Jeśli w trakcie pozostałych sesji treningowych będzie podobnie, to teamy nie będą miały szans na pracę nad ustawieniami na suchą nawierzchnię.
Podczas treningu po błędzie Romain Grosjeana z Toro Rosso, kiedy jego bolid uderzył w jedną z lekkich tablic z oznaczeniem odległości punktu hamowania przed zakrętem 12, pojawiła się czerwona flaga. Uprzątnięcie porozrzucanych fragmentów zajęło organizatorom 10 minut. Trening przedwcześnie zakończył także Sebastien Buemi, który nie opanował samochodu w zakręcie 8 i uderzył tylem bolidu w barierę.
Najszybszy okazał się podczas porannej sesji Mark Webber z Red Bull.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
1 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:12.463 |
– |
29 |
2 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn |
1:12.874 |
0.411 |
32 |
3 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:12.932 |
0.469 |
27 |
4 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
1:12.989 |
0.526 |
25 |
5 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:13.048 |
0.585 |
25 |
6 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:13.067 |
0.604 |
21 |
7 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:13.141 |
0.678 |
29 |
8 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:13.147 |
0.684 |
23 |
9 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:13.232 |
0.769 |
23 |
10 |
4 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:13.321 |
0.858 |
24 |
11 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:13.326 |
0.863 |
26 |
12 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW |
1:13.464 |
1.001 |
28 |
13 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:13.503 |
1.040 |
24 |
14 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:13.563 |
1.100 |
24 |
15 |
3 |
Giancarlo Fisichella |
Ferrari |
1:13.619 |
1.156 |
23 |
16 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:13.787 |
1.324 |
28 |
17 |
21 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India |
1:13.829 |
1.366 |
26 |
18 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Toyota |
1:14.029 |
1.566 |
27 |
19 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:14.040 |
1.577 |
38 |
20 |
8 |
Romain Grosjean |
Renault |
1:14.173 |
1.710 |
23 |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: