Debiut Lejdis Team
Katarzyna Kiewrel podczas rajdów zwykle dyktuje trasę swojemu mężowi, a tym razem postanowiła sama wypróbować swoich sił za kierownicą. Na prawy fotel zaprosiła Katarzynę Serafin i tak powstał Lejdis Team! Premierowy występ dziewczyn miał miejsce podczas I Rajdu Transportowca.
Katarzyna Kiewrel potraktowała ten występ treningowo, ponieważ nie jeździła tym autem i z tą pilotką zbyt wiele:
– Nie miałyśmy okazji wspólnie potrenować przed rajdem, a co gorsze nie miałam czasu w tym sezonie nawet przejechać kilometra naszym „Garfieldem” (rajdówką). Co prawda na tym rajdzie jechałyśmy zachowawczo, ale w kolejnych (miejmy nadzieję, że rozgrywanych na suchej nawierzchni) rajdach, pokażemy nasze kobiece pazurki – obiecuje zawodniczka.
Trasa debiutu i warunki na niej nie były też łatwe:
– Dojechałyśmy do mety mimo ciężkich warunków atmosferycznych i wcale nie łatwych oesów. W takich warunkach bardziej przydało mi się doświadczenie z łyżwiarstwa figurowego (było bardzo ślisko), niż z Rajdowego Pucharu Polski. To był nasz pierwszy wspólny start i na pewno nie ostatni. Mimo, że czasami miałyśmy wrażenie małej improwizacji organizatorów i tak uważam ten rajd za bardzo udany, i rozegrany w miłej, sportowej atmosferze. Podziękowania dla organizatora szczególnie, że potrafił przyznać się do niedociągnięć. Dziękujemy także mechanikom z Ingram Garaż za przygotowanie auta i teamowi Piotrka Witkowskiego za pomoc na rajdzie i przygarnięcie nas pod namiot serwisowy – mówi Kasia podsumowując rajd.
Debiut Lejdis Team. |
fot. Z. Bury |
Katarzyna Serafin podkreśla trudne warunki na rajdzie, którym dziewczyny musiały sprostać:
– Długie proste na odcinkach zwiastowały szybkie przejazdy i wymagały od zawodników skupienia i doświadczenia. Niestety pogoda nie dopisała. Odcinki były bardzo śliskie i tym samym trzeba było je pokonywać technicznie i uważać na dohamowaniach. Przy najmniejszym błędzie samochód tracił przyczepność i ślizgał się jak na lodzie. Os Ligota był bardzo dziurawy i były pewne obawy przed złapaniem kapcia czy uszkodzeniem zawieszenia ale na szczęście samochód nie odmówił posłuszeństwa i meta została osiągnięta. Dodatkową atrakcją było Kryterium Korfantego, na którym zgromadziło się najwięcej widzów. Mimo majowego śniegu przyszli Oni kibicować wszystkim zawodnikom. Dziękujemy za doping i wesołą atmosferę na rajdzie – mówi pilotująca Kasia.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: