Dare To Be Different jednoczy się z Girls on Track
Dare to be Different ogłosiło, że całkowicie zjednoczy się z inicjatywą Komisji FIA ds. Kobiet w Motosporcie, Girls on Track, aby stworzyć jedną, globalną platformę wspierającą dziewczynki w motorsporcie.
Założona w 2016 roku przez Susie Wolff organizacja Dare To Be Different ma na celu „inspirować, łączyć, prezentować i rozwijać” dziewczynki i kobiety, które obecnie pracują lub chcą pracować w świecie sportów motorowych i zwiększyć udział kobiet we wszystkich aspektach branży motorsportu. Dzięki licznym wydarzeniom i szkoleniom na torach wyścigowych, już udało im się pozytywnie wpłynąć na życie setek dziewczynek.
Przeczytaj też: Dwie Polki w programie „FIA Girls on Track Rising Stars”
Uruchomiona w 2019 roku przez Komisję FIA ds. Kobiet w Motosporcie inicjatywa Girls on Track na urządzanych przez siebie wydarzeniach w Europie, Ameryce Środkowej i Południowej oraz na Bliskim Wschodzie wprowadziła wiele dziewcząt w wieku od 8 do 18 lat do świata sportów motorowych.
Obie inicjatywy zostaną teraz w pełni zintegrowane i będą znane na całym świecie jako „FIA Girls on Track”.
Susie Wolff, założycielka D2BD i ambasadorka Komisji FIA ds. Kobiet w Motosporcie, powiedziała:
Jestem bardzo dumna z tego, co osiągnęliśmy w ciągu ostatnich czterech lat. Ten nowy rozdział wraz z pełną integracją z FIA uczyni nas jeszcze potężniejszymi i da nam jeszcze większy wpływ w dłuższej perspektywie. Widać wyraźnie pasję i zamiar, by tak się stało. Ruch i wezwanie do działania, które Dare To Be Different już stworzyło, zwróciły uwagę na potrzebę większej różnorodności w branży. Aby nasz sport prosperował w dłuższej perspektywie, musimy zapewnić równe szanse, co z kolei zaowocuje wzrostem liczby kobiet uprawiających sporty motorowe.
Przeczytaj też: „The FIA Girls on Track – Virtual Experience” – poznaj lepiej świat motorsportu i zadaj pytanie Susie Wolff!
Najnowsze
-
Nowa Toyota Land Cruiser. Ewolucja ikony samochodów terenowych
• Nowa Toyota Land Cruiser to wciąż niezawodny i trwały prawdziwy samochód terenowy • Stylistyka, która nawiązuje do legendarnych poprzedników • Zupełnie nowa konstrukcja ramowa na platformie GA-F o zwiększonej sztywności, lepszych właściwościach jezdnych oraz pewniejszym prowadzeniu na drodze i w terenie • Pierwszy Land Cruiser z elektrycznym wspomaganiem kierownicy oraz systemem rozłączania przedniego stabilizatora • Udoskonalony silnik 2,8 l i nowa skrzynia automatyczna o ośmiu przełożeniach • Land Cruiser z układem mild hybrid 48V dołączy do gamy pod koniec 2025 r. -
Nowa Škoda Elroq już w polskim cenniku i konfiguratorze
-
MOTORYZACYJNE MUZEA NA TRASACH SLOW ROAD
-
Elektryczny SUV Cadillac Vistiq wjedzie do salonów w 2025 roku
-
Alfa Romeo Junior jednym z finalistów konkursu „Car of the Year”
Zostaw komentarz: