
Dacia Sandero traci przekładnię manualną. Wszystko przez oszczędności
Dacia wprowadza zmiany do oferty Sandero, których głównym celem jest ograniczenie kosztów.
Dacia Sandero traci 6-biegową przekładnię manualną. W najnowszym konfiguratorze miejski hatchback występuje już wyłącznie z 5-biegową manualną przekładnią. Zmiany nie dotyczą modelu Sandero Stepway.

Dacia Sandero z 5-biegową przekładnią manualną ma nieco gorsze osiągi w porównaniu z 6-biegowym odpowiednikiem. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 12,2 sekundy, zamiast 11,6 sekundy. Aby rozpędzić się od 80 do 120 km/h na czwartym biegu potrzeba 3 sekundy więcej niż w wersji z 6-biegową przekładnią.
Dacia Sandero traci przekładnię manualną, ale cena pozostaje bez zmian
Rezygnacja z jednego biegu nie idzie niestety w parze z obniżką cen samochodu. Wzrost kosztów surowców oraz problemy z dostępnością części w ostatnich miesiącach nieustannie wpływają na podwyżki w salonach dealerskich.
Najtańszy wariant Dacii Sandero w wersji wyposażenia Access napędzany jednostką SCe 65 to obecnie wydatek 48 500 złotych. Dacia Sandero w wersji Essential z silnikiem 1.0 Eco-G LPG kosztuje 59 200 złotych.

Najnowsze
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Ta zaskakująca cena obowiązuje co prawda na bazową wersję auta, ale to kwota za europejskie auto, która może skusić dotychczasowych klientów na tanie, chińskie odpowiedniki. -
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
-
Iveco vs rynek ciężarowy w Polsce: czy włoska marka utrzyma swoją przewagę w erze elektromobilności?
Zostaw komentarz: