Dacia Duster z tytułem CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
Właśnie zakończyła się tegoroczna edycja konkursu Car of the Year Polska. W tym roku zwycięzcą została Dacia Duster, zdobywając 69 punktów i najwyższe uznanie ośmiu jurorów.
Na Torze Modlin odbyły się ostatnie jazdy testowe pięcioma modelami, wybranymi spośród 40 aut, które znalazły się na finałowej liście konkursu Car of the Year Polska 2025. Do finału dostały się następujące modele: Audi A5, Dacia Duster, Renault Rafale, Volkswagen Passat i Volvo EX30. W konkursie Car of the Year Polska biorą udział samochody debiutujące na krajowym rynku. Grono jurorów konkursu składa się z doświadczonych dziennikarzy motoryzacyjnych, którzy po przeprowadzonych jazdach testowych głosują, przyznając punkty. Po ich zliczeniu wyłoniono zwycięzcę – została nim Dacia Duster (69 punktów), której najwięcej punktów przyznało ośmiu jurorów.
Nowy Duster kontynuuje tradycję modelu, który ustanowił wysoki standard w swojej klasie i stał się prawdziwą ikoną marki Dacia. Solidny, outdoorowy i ekologiczny, oferuje wszystko, co naprawdę istotne. Nowa wersja łączy przystępną cenę z przestronnym wnętrzem oraz innowacyjnymi rozwiązaniami wyposażeniowymi. Duster to unikalna propozycja w swojej klasie, zapewniająca doskonały stosunek ceny do funkcjonalności. W ofercie dostępne są trzy wersje silnikowe: miękka hybryda, dwupaliwowy silnik LPG + benzyna oraz pełna hybryda o mocy 140 KM.
Najnowsze
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
Długa nazwa tego modelu zdradza nam wiele na temat tego, z czym mamy do czynienia. Jaguar F-Pace SVR Le Mans 1988 Edition to SUV luksusowej marki, w swojej sportowej, najdrapieżniejszej odmianie, która w dodatku stanowi hołd dla jednego z najważniejszych sportowych osiągnięć koncernu. Takie auto nie może być nudne, a już na pewno nie z […] -
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
-
1115 km na jednym tankowaniu! Opel Grandland Plug-in Hybrid w teorii ma taki zasięg. A realia?
-
Kto płaci mandat za prędkość w 2025 roku – pracownik czy pracodawca? Wyjaśniamy!
Zostaw komentarz: