
Dacia Duster kontra Ferrari SF90. „Wygrał” rumuński SUV
Wbrew pozorom jest kilka konkurencji, w których Dacia jest lepsza od Ferrari. Przyznajemy jednak, że kategoria „wypadki” nie była pierwszą, jaka przychodzi nam do głowy. Ale nie będziemy się kłócić z policją.
Jak poinformowała słowacka policja, do zdarzenia doszło ma autostradzie D4 pod Bratysławą. Zderzyła się tam Dacia Duster oraz Ferrari SF90 Stradale. Rumuński SUV w wyniku uderzenia obrócił się o 180 stopni, natomiast włoski bolid wylądował w rowie.
Ferrari kompletnie roztrzaskane pod Piłą! Nie zatrzymała go nawet bariera energochłonna!
„Dacia Duster vs. Ferrari SF90 – 1:0” – skomentowała słowacka policja, uznając najwyraźniej fakt pozostania na drodze, za decydujące kryterium. Jedna osoba została ranna, ale nie wiemy z którego pojazdu. Brak również informacji na temat przebiegu zdarzenia oraz sprawstwa. Potwierdzono tylko, że obaj kierujący byli trzeźwi.
Ferrari ścigało się z… Seatem. Uliczny wyścig nie skończył się dobrze
W policyjnym komunikacie możemy także przeczytać, że straty w Dusterze wyceniono na 5000 euro, natomiast w SF Stradale na 500 000 euro. Czy na miejscu był już rzeczoznawca, czy tylko policjanci podali tak po prostu powyższe kwoty – trudno powiedzieć. Faktem jest, że 1000-konne, hybrydowe Ferrari, kosztujące 1,3 mln euro, raczej nie będzie tanie w naprawie.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: