Dacia Bigster – koncepcyjny SUV, który uosabia ewolucją marki
Czyżby najnowsze informacje z filii Renault miały być bardziej ekscytujące niż się wydawało?
Poznajcie Dacię Bigster, nowy, koncepcyjny kompaktowy SUV, który wizualnie prezentuje się… wow! Z kwadratowymi, wyciętymi błotnikami, rzeźbionym profilem i przyciągającymi wzrok światłami wygląda niezwykle ekscytująco.
{{ image(33634) }}
Przeczytaj też: Nowa Dacia Sandero i Sandero Stepway – pierwsze jazdy. Prostota i funkcjonalność w nowej odsłonie
Alejandro Mesonero-Romanos, dyrektor ds. projektowania Dacii, powiedział:
Dacia Bigster Concept uosabia ewolucję marki. Zasadniczy, z odrobiną opanowania i ducha aktywności na świeżym powietrzu. Dowodzi, że atrakcyjności nie sprzeciwia się dostępności. W Dacii wierzymy, że tak jest, a ten samochód jest na to dowodem.
{{ gallery(3169) }}
Dacia ma pozostać Dacią, tak przystępną dla klientów jak dotychczas:
Proporcje Dacia Bigster Concept są współczesne, ale ponadczasowe. Wysyłają jasny komunikat o solidności. Jego linie są proste i uspokajające. Nie ma tu żadnych pretensji; to, co widzisz, jest tym, co dostajesz.
{{ image(33635) }}
Realistycznie rzecz biorąc, ta koncepcja zostanie prawdopodobnie nieco rozwodniona podczas procesu produkcji, ale jeśli zachowa podstawy swojego dziwacznego, atrakcyjnego projektu to będzie bardzo dobrze.
{{ image(33636) }}
Dacia nie powiedziała jeszcze, co będzie napędzać Bigstera, sugerując tylko, że w grę wchodzą zarówno hybrydowo-elektryczne, jak i inne „alternatywne” metody napędu.
Przeczytaj też: Dacia Spring to elektryk w cenie zwykłego, taniego auta
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: