
Czy warto kupić samochód z hybrydowym napędem plug-in? Mercedes stworzył blog o ekojeździe i optymalizacji zużycia energii
Rośnie popularność aut z hybrydowymi napędami plug-in – ale jak właściwie jeździć takimi samochodami? Jak wykorzystać ich ekonomiczny i ekologiczny potencjał?
Hybrydowy napęd plug-in przynosi korzyści nie tylko pod względem efektywności. Połączenie dwóch jednostek napędowych zapewnia imponujące osiągi, a jazda w trybie elektrycznym jest wyjątkowo cicha i płynna. Silnik elektryczny generuje wysoki moment obrotowy niemal natychmiast, pozwalając na dynamiczne ruszanie i sprawne przemieszczanie się bez udziału jednostki spalinowej.
{{ gallery(3160) }}
O tym wszystkim będzie opowiadał nowy cykl filmów poradniczych Mercedesa wraz z materiałem tekstowym na temat ekojazdy. Producent chce w ten sposób zwiększyć świadomość obecnych i przyszłych nabywców samochodów z hybrydowym napędem plug-in, osób zainteresowanych współczesnymi trendamiw motoryzacji… a także sceptyków, ponieważ w materiałach nie zabraknie odniesień do popularnych stereotypów i mitów na temat „plug-inów”. Widzowie i Czytelnicy będą mogli zapoznać się ze wskazówkami, jak jeździć hybrydą plug-in efektywnie i przyjemnie oraz jak nią nie jeździć.
Dowiedzą się też, jak działa taki napęd i gdzie go ładować. Każdy odcinek będzie miał przystępną formę z udziałem „zwykłego użytkownika” i „profesjonalisty”: Andrzeja Bargiela, słynnego polskiego narciarza wysokogórskiego i himalaistę, który jako pierwszy na świecie zjechał na nartach ze szczytu K2 (8611 m n.p.m.), będzie wspierać Przemek Bosek, trener techniki jazdy i uznany pilot rajdowy.
Andrzej Bargiel zagra „zwykłego użytkownika”, choć za kierownicą Mercedesów z napędem elektrycznym oraz hybrydowym plug-in zgromadził już nie lada doświadczenie – dotychczas pokonał nimi około 50 000 km. Przemek Bosek, pilot rajdowy i kilkukrotny mistrz Polski w rajdach płaskich, na co dzień pracuje jako trener i jest od lat związany ze szkoleniami Mercedes-Benz.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze: