Czy samochód skusi nas do kupna szamponu?
Timotei namawia kobiety, by kupiły szampony kusząc je wizją jazdy samochodem w zgodzie z naturą. Czy panie skuszą się w ten sposób na zielone Clio?
fot. Renault
|
Nareszcie firmy zorientowały się, że jazda „fajnym” samochodem może być kusząca nie tylko dla mężczyzn. Namawiają kobiety do zakupu swoich produktówm oferując im w zamian szansę udziału w konkursie, którego nagrodą główną jest właśnie nietypowe auto – a nawet trzy!
Aby wziąć udział w wielkiej bitwie o ekologiczne Renault Clio Eco w najnowszym konkursie Timotei, wystarczy kupić jeden z produktów marki: szampon lub odżywkę, a następnie wysłać smsa za 1,22 złotych, skrzętnie schować paragon za kosmetyk i odpowiedzieć na pytanie: jak podkreślasz piękno swoich włosów? Samochód w bliskim naturze kolorze, emituje niewielką ilość dwutlenku węgla, a wyposażony jest w silnik 1,2 16V o mocy 75 KM. Można go będzie wygrać trzykrotnie – najbliższy konkurs kończy się już 1 marca, a więc za tydzień, kolejne 16 marca i 2 kwietnia.
Ciekawi nas, czy uczestniczki konkursu będą grać o samochód, piękno swoich włosów, czy może jeden z 1665 miękkich szlafroków. Nasz typ na pewno znacie.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: