Czy nowe Suzuki Jimny dalej jest prawdziwą terenówką? Wideo rozwiewa wątpliwości
Nowe Jimny wyglądem bardzo przypomina stary model, ale czy jest równie dzielne w terenie? Zobaczcie jak radzi sobie na bezdrożach.
Nowe Suzuki Jimny jest nadal bardzo małe i zwarte (3645 mm długości), a do tego ma duży prześwit wynoszący 21 cm. Dzięki temu legitymuje się bardzo dobrymi kątami natarcia (37 st.) oraz zejścia (49 st.).
Napęd rozwiązano tradycyjnie – napędzana tylna oś i dołączana na sztywno przednia. W aucie obecna jest też skrzynia redukcyjna.
Z wideo wynika również, że Jimny może korzystać z hill holdera (po puszczeniu hamulca na wzniesieniu auto przez klika sekund nie zaczyna się staczać) oraz systemu kontroli zjazdu (samochód automatycznie steruje hamulcami, aby bezpiecznie zjechać ze wzniesienia).
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: