
Cross & enduro Women’s Cup 2018 – startują treningi dla offroadowych dziewczyn
"Wspólnie z Joanną Modrzewską zapraszamy endurowe dziewczyny do udziału w nowo powstałej serii treningów i zawodów Cross & Enduro Women's Cup 2018" zachęca Patrycja Komko. Wydarzeniom patronuje motocaina.pl.
Patrycja Komko – zawodniczka enduro, wspólnie z Joanną Modrzewską – również zawodniczką tej dyscypliny, postanowiły rozpocząć treningi dla kobiet zainteresowanych jazda na motocyklach motocross i enduro. Wspólnie zachęcają:
„Czekają na Was niesamowite przeżycia, a treningi dostosujemy tak, abyście poczuły się komfortowo. Ze względu na charakterystykę trasy w Skrzypcu zapraszamy dziewczyny, które jeżdżą co najmniej pół roku! Omówimy prawidłową pozycję na motocyklu, przeanalizujemy trasę zawodów i wspólnie ustalimy tor przejazdu, poćwiczymy zjazdy, podjazdy oraz przeanalizujemy błędy (jeśli takowe będą).
Naszym patronem medialny jest magazyn sportów motorowych, a zarazem portal internetowy X-cross oraz kobiecy portal motoryzacyjny Motocaina.pl, gdzie będziemy zamieszczać relacje z naszego super weekendu + mnóstwo fot z treningu a przede wszystkim startu w zawodach!
Pamiętajcie, żeby jeździć, trzeba jeździć! Do zobaczenia na pierwszym wydarzeniu, pod nazwą Camp Treningowy I – Skrzypiec 24-25.03-2018 r.
Koszt: trening + udział w zawodach = 200 zł / osoba. W cenie treningu zapewniamy przekąski, owoce + trunek + wyczerpanie psychiczne i fizyczne. Noclegi należy rezerwować we własnym zakresie (pomożemy w wyszukaniu miejscówki).
Zainteresowane osoby prosismy o informację na email: patrycja.komko@gmail.com”.
Ze swojej strony równieżą zachęcamy do udziału w treningu wszystkie motocyklistki chętne do podwyższania swoich umiejętności w świetnym gronie motokobiet!
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Trzymamy kciuki dziewczyny! <3