Continental zadba o środowisko – uniknie 110 ton odpadów tworzyw sztucznych rocznie!
Firma od stycznia 2021 roku zaprzestała umieszczania na swoich produktach jednej z dwóch naklejek.
Continental, producent opon premium i firma technologiczna, która w tym roku obchodzi 150-lecie działalności, nie używa już jednej z dwóch naklejek stosowanych wcześniej na nowych oponach. Dzięki temu uniknie około 110 ton odpadów z tworzyw sztucznych rocznie w postaci samych naklejek. Taśmy z naklejkami na folii podkładowej mają w sumie długość około 6,4 km – czyli ponad trzy razy więcej niż bulwar Avenue des Champs-Élysées w Paryżu.
Rezygnując z tych naklejek, robimy ważny krok w kierunku naszego korporacyjnego celu, jakim jest zrównoważony rozwój oraz pomagamy zmniejszyć i zastąpić udział paliw kopalnych w naszej światowej produkcji”. – powiedział Claus Petschick, szef działu zrównoważonego rozwoju w Continental.
Na pierwszej – wymaganej przez prawo Unii Europejskiej i w niektórych innych krajach etykiecie dla opon – znajdują się informacje potrzebne w sprzedaży, takie jak marka, rozmiar, numer artykułu i inne dane. Druga naklejka, która od stycznia 2021 nie jest już używana, dodatkowo nosiła logo odpowiedniej marki należącej Grupy, takie jak Continental, Uniroyal, Semperit lub Barum.
Najnowsze
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
Wkrótce rusza 6. edycja Rajdu Motocyklowego Weteranów - start już 24 kwietnia 2025 roku. Setki motocyklistów, weteranów i pasjonatów ruszą w trasę, by oddać hołd tym, którzy nie wrócili z misji. -
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
-
Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie – poznaj nowe systemy w Toyocie C-HR
-
Audi Q4 e-tron – elektryczny SUV klasy premium dla nowoczesnych kierowców
Zostaw komentarz: