Continental – kluczowe priorytety na rok 2018
Continental Opony Polska zaprosił nas na prezentację najważniejszych trendów na rynkach opon osobowych i ciężarowych w Polsce oraz Europie, na której przybliżył plany rozwojowe firmy na najbliższe lata.
Na wstępie warto zauważyć, że od 2007 roku eksperci z automobilklubów, niezależnych instytucji i magazynów motoryzacyjnych przeprowadzili przeszło 850 testów ogumienia. Opony Continental zdobyły najwyższe rekomendacje w ponad 700 z nich i niezmiennie od dekady są najwyżej ocenianymi oponami we wszelkich rankingach! Nie tylko jednak opinie ekspertów składają się na taką ocenę marki – Continental otrzymał także rekomendację konsumentów w postaci prestiżowego tytułu Superbrands 2018. Warto wiedzieć, że taki tytułu otrzymują jedynie firmy, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów w Polsce.
Aktualnie niemal co trzeci samochód opuszczający fabrykę w Europie, wyjeżdża na oponach Continental. Marka poza obecnością na pierwszym wyposażeniu, postawiła w bieżącym roku na poszerzenie asortymentu, poprzez wprowadzenie do oferty opon do maszyn rolniczych, ciągników czy kombajnów. Continental będzie oferować ogumienie w rozmiarach 24-48 cali zaprojektowane z myślą o trudnych warunkach pracy, poprawie wydajności i produktywności z uwzględnieniem wymagań konkretnych typów urządzeń.
Najszybszy wzrost w segmencie oponiarskim odnotowano pośród opon Ultra High Performance (UHP) – przeznaczonych do aut o wysokich osiągach – w 2017 roku sprzedano o 4,2% opon więcej niż w poprzednim roku. Co ciekawe, segment opon UHP w naszym kraju odnotował 13% wzrost w ubiegłym roku i był to rekordowy wynik wśród dziesięciu największych rynków europejskich. W związku z rozwojem rynku samochodów elektrycznych, Continental nie pozostaje bierny w tym temacie i odpowiada także ofertą dedykowaną dla tych właśnie pojazdów.
Warto jednak pamiętać, że Continental Opony Polska poza dostarczaniem opon do różnych rodzajów i modeli pojazdów, oferuje także profesjonalne usługi serwisowe i wulkanizacyjne, pod szyldem globalnej sieci serwisów samochodowych BestDrive. Na rok 2018 Continental planuje dalszy rozwój sieci i zwiększenie sprzedaży opon ciężarowych, wdrożenie zintegrowanej platformy e-commerce, a także wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań wspierających obsługę flot.
Jak co roku, Continental opracował także nowy wzór opony – EcoContact 6. Charakterystyką tej opony ma być mniejsze zużycie paliwa. Opona pojawi się w bieżącym roku na pierwszym wyposażeniu, jednak do nabycia będzie dopiero od 2019 roku.
Marka znana jest także z tego, że angażuje się w różne kampanie społeczne. W tym roku jest to ogólnopolska kampania edukacyjna #bezObaw, mająca na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych. Z badań bowiem wynika, że Panie jeżdżą ostrożniej i bezpieczniej, w dodatku chętniej respektują przepisy drogowe. Niestety nie wierzą w swoje umiejętności – zaledwie 28% z nich uznaje się za lepszych kierowców niż płeć przeciwna. Z kolei tylko 13% mężczyzn palmę pierwszeństwa przyznaje kobietom. Organizatorzy akcji wierzą, że pokonanie obaw przed prowadzeniem auta to sposób na to, by niepewni swoich umiejętności kierowcy – zarówno kobiety, jak i mężczyźni – poczuli się bezpieczniej za kierownicą. W tym celu zostanie przeprowadzona ogólnopolska ankieta pozwalająca stwierdzić, czego najbardziej boimy się za kółkiem. Na podstawie wyników powstanie cykl materiałów poradnikowych, na temat tego w jaki sposób pokonać te obawy i stać się pewnym siebie, odpowiedzialnym kierowcą.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: