Cochet Duo – przyczepa na 2 motocykle. Składana i opuszczana
Składana przyczepka Cochet Duo na dwa motocykle to świetne rozwiązanie dla tych, którzy nie dysponują powierzchnią do przechowywania tradycyjnej przyczepki. Jej wielką zaletą jest też opuszczana platforma. Producent posiada w ofercie również składaną przyczepkę na jeden motocykl Cochet Uno.
Jesteście parą motocyklistów, którzy nie lubią tracić czasu i nerwów na przedzieranie się przez miasta? Wolicie dowieźć jednoślady w Alpy i tam pośmigać po górskich przełęczach? Chcecie zabrać swoje motocykle do serwisu, albo po prostu przewieźć je z punktu A do B bez konieczności znoszenia trudów długiej podróży, niezależnie od złej pogody? Sposobem na taki przewóz jest przyczepa Cochet Duo.
Cochet Duo – przyczepa motocyklowa
Cochet to francuski producent sprzętu rolniczego, który w swojej ofercie ma trzy rodzaje przyczepek do przewozu małych pojazdów np. motocykli, quadów, lub kosiarek. Są one jakościowo wykonanie i wyjątkowo praktyczne. Główna funkcjonalność przyczepy jest taka, że można ją opuścić do ziemi przy załadunku, a po użyciu wygodnie złożyć i odstawić. Po złożeniu jest ta tyle kompaktowa, że nie zajmie dużo miejsca w garażu.
Cochet Duo – rodzaje przyczep
- Przyczepka Uno jest przeznaczona do przewozu jednego jednośladu, ma ładowność 331 lub 431 kg;
- Cochet Duo na dwa motocykle udźwignie 506 kg;
- Chochet XL jest przystosowana do transportu do 460 kg.
Cochet Duo – przyczepa na dwa motocykle
Przyczepy Cochet Uno oraz Duo są tak składane, że można je przechowywać w pozycji pionowej, dlatego wygospodarowanie miejsca na nie nie stanowi problemu. Świetnym rozwiązaniem jest też mechaniczne opuszczanie poziomu platformy do ziemi, co ułatwia wprowadzenie motocykla lub wjechanie nim na przyczepkę.
Jak w kilku ruchach złożyć przyczepkę Cochet Duo? Robi się to minutę, bez użycia żadnych narzędzi.
A tak prezentuje się Cochet Uno.
Przyczepy Cochet obecnie są dostępne obecnie w punktach dystrybucji niemieckiej. Cena Cochet Uno to 3150 euro, a Duo można kupić za 4295 euro.
Więcej na : https://www.cochet.pro
Najnowsze
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
“Duży Range”, "flagowy Range” lub - kierując się oznaczeniami producenta - Range Rover L460. Nazw sporo, ale wszystkie dotyczą jednego modelu - najbardziej luksusowego, największego i najdroższego, jaki możecie znaleźć w katalogu Land Rovera. Sprawdziłyśmy, co możemy kupić, jeżeli “zwykły” luksus to dla nas jeszcze za mało. -
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
-
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
Dacia Duster z tytułem CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
Zostaw komentarz: