Co kobiety cenią w samochodach?
Wpływ kobiet na wybór rodzinnego auta staje się coraz większy. Powoli zaczyna to być widoczne w strategiach sprzedażowych marek i drobnych usprawnieniach wprowadzanych z myślą o kobietach.
Te drobne zmiany to na przykład klamki pomyślane w ten sposób, by nie uszkodzić długich paznokci, albo automatycznie otwierane bagażniki, przydatne wtedy, gdy docierasz do samochodu obładowana zakupami.
Cristi Landi, mieszkanka Novi i dyrektorka marketingu w miejscowym oddziale Chevroleta, wybrała Sonic RS z uwagi na jego oszczędność i niewielkie rozmiary. Lubi mieć poczucie, że zmieści się nawet na wąskiej i niewygodnej przestrzeni na parkingu.
Chris Barman z Brighton zdecydowała się na luksusowo wyposażony model Chryslera 300. Wykupiła wszystko, co było dodatkowo dostępne w opcji, ponieważ na liście jej priorytetów komfort zajmuje bardzo wysokie miejsce.
Simms Thomas, specjalistka Toyoty, twierdzi, iż bardzo rzadko zdarzają się ze strony kobiet argumenty w stylu „kolor mi się podoba”. Najczęściej panie skupiają się na kwestiach bezpieczeństwa. Zależy im na licznych poduszkach powietrznych, systemie nawigacji, ubezpieczeniu.
![]() |
fot. materiały prasowe |
Erin Wolak z Shelby postawiła na Dodge’a Darta, ponieważ ten wybór odpowiada jej poczuciu stylu – a styl uważa za ważny w swoim samochodzie. Jej zdaniem Dart jest sportowy, ale nie przesadnie agresywny.
Uwaga Annalisy Bluhm z Berkley skupia się natomiast na wnętrzu pojazdu. Obecnie jest właścicielką Chevy Malibu, ma jednak słabość do małych SUV-ów. Jej wymarzonym autem jest Equinox. Ceni sobie podgrzewane siedzenia, dużo miejsca na dziecinny wózek i możliwość połączenia z internetem zawsze i wszędzie.
„Kobiety szukają idealnej harmonii między prostotą i komfortem” – tłumaczy Simms Thomas. „Chcemy czuć się bezpiecznie, wszystko mieć w zasięgu ręki… i oczywiście prezentować się stylowo”.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: