CNN angażuje się w F1
Lotus Racing, jeden z najmłodszych zespołów, które pojawią się na torach Formuły 1 w tym sezonie rozpoczął długoletnią współpracę z wiodącą na świecie siecią informacyjną.
CNN partneruje Lotusowi |
![]() |
fot. Lotus
|
Słynne logo CNN już pojawiło się na kaskach Heikki Kovalainena i Jarno trulliego oraz na ich bolidach T127. Odpowiedzialny za kontrakt ze strony giganta medialnego będzie vice prezydent CNN International Advertising Sales Rani Raad – Kombinacja dwóch światowych marek świetnie odpowiada założeniom pozycjonowania marki CNN. Umowa ta przenosi nas w nową erę marketingu i promocji i daje możliwość obecności przed oczami widowni na całym świecie.
Jesteśmy dumni, że możemy powitać CNN w rodzinie Lotus Racing. To znak pozytywnego wrażenia, jakie już wywarliśmy na rynku, że tak prestiżowa marka znana milionom z rzetelnej informacji zechciała zostać naszym partnerem. Zarówno cały zespół jak i ja czekamy na długoletnią współpracę i wspólne ekscytujące kampanie – powiedział w swoim oświadczeniu szef teamu Lotusa Tony Ferandes.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: