
Clarkson ujawnia logo nowego show
Po wielu miesiącach przemyśleń na temat nowej nazwy dla programu telewizyjnego eks-trójki z Top Gear przyszedł czas na prezentację logo programu.
Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May zastanawiali się miesiącami nad tym, jak nazwać ich nowy program w telewizji. W końcu dowiedzieliśmy się, że otrzyma nazwę „The Grand Tour”, a w każdym odcinku ekipa będzie podróżować w różne zakątki świata by tam kręcić nowe epizody.
Kilka dni temu Clarkson zaprezentował na twitterze logo programu. Nawiązuje ono stylistyką do lat 80. Pierwszy odcinek na kanale Amazon Prime zostanie wyemitowany już we wrześniu. Natomiast ekipa w połowie lipca wybiera się do Johannesburga w RPA żeby nakręcić pierwsze ujęcia.
Po dość mocnej krytyce pierwszych odcinków nowej serii Top Gear, z Chrisem Evansem i Mattem LeBlankiem na czele, widzowie są już mocno stęsknieni za przygodami i specyficznym humorem tej trójki. Pozostaje liczyć, że nie zawiodą.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: