Citroen wspiera projektantki mody
Masz zmysł artystyczny, często przerabiasz swoje ciuchy albo szyjesz sobie i koleżankom stroje? Weź udział w konkursie dla projektantów mody, wspieranym przez Citroena.
![]() |
fot. Citroen
|
W grudniu ruszyła 3. edycja międzynarodowego konkursu dla młodych projektantów mody Fashion Designer Awards 2011, którą wspiera Citroen. Uczestnicy ze wszystkich kontynentów tym razem zmierzą się z tematem – „4 żywioły w kolekcji pret-a-porter”, a ich pomysły oceni profesjonalne grono jurorów, gwiazdy świata mody i show businessu, wśród nich m.in.: Maciej Zień (ambasador modelu DS3), Izabela Łapińska, Joanna Klimas, Mariusz Przybylski, Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, Natalia Kukulska, Małgorzata Socha, Lidia Popiel.
W konkursie można wygrać 10 tysięcy złotych oraz stypendia naukowe, staże i praktyki w atelier projektowania w Polsce i za granicą oraz praktyki w firmach odzieżowych i redakcjach pism modowych. Młodych projektantów wspiera Citroen Polska – Partner Strategiczny Konkursu.
– Wierzę, że kolejna edycja wyłoni nowe talenty, a młodzi zdolni zachwycą nas kolekcjami, które otworzą im bramy modowego świata – mówi organizatorka konkursu Joanna Sokołowska-Pronobis. – Wygrana Fashion Designer Awards dała mi pewność siebie do realizacji wszystkich modowych pragnień” – dodaje Sabrina Pilewicz, zwyciężczyni 1 edycji Fashion Designer Awards.
Citroën jako partner strategiczny nagrodzi zwycięzcę ekskluzywnym wyjazdem do Paryża, w ramach którego pozna on Centrum Stylu Marki. Model DS3 będzie towarzyszył uczestnikom przez cały okres trwania konkursu:
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 25 lutego 2011.
Więcej informacji na oficjalnej witrynie konkursu.
![]() |
fot. fashion desiner awards
|
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: