Citroën C5 Aircross po liftingu – znaczące zmiany na lepsze. Co pod maską?
Citroën C5 Aircross to samochód, który cieszy się sporą popularnością wśród kierowców, którzy doceniają połączenie niezłego wyposażenia, praktyczności i modnego wyglądu z ceną niższą niż u większości konkurentów. By podtrzymać dobrą passę, francuski producent zdecydował się poddać model liftingowi.
Po niespełna pięciu latach od rynkowego debiutu Citroën zdecydował się odświeżyć swojego SUV-a. C5 Aircross przeszedł szereg stylistycznych i technicznych zmian, które wyszły mu zdecydowanie na dobre.
Citroëna C5 Aircross po liftingu rozpoznamy po mniejszej atrapie chłodnicy, która zyskała świetlne wstawki w postaci pasów LED. Przechodzą one płynnie w światła do jazdy dziennej, wkomponowane w zupełnie nowe reflektory. W oczy rzuca się też dynamiczniej wystylizowany zderzak z chromowaną listwą u dołu.
Wewnątrz Citroëna C5 Aircross po liftingu w oczy rzuca się wyświetlacz zmienionych multimediów, który ma 10,1 cala średnicy i jest umiejscowiony wyżej. Zmiana ta wymusiła przeprojektowanie centralnej części kokpitu, która zdaje się być identyczna jak w modelu C5 X. Co dla części kierowców ważne, wiele fizycznych przycisków pozostało na swoim miejscu. To między innymi pokrętło do sterowania głośnością i przyciski do układu wentylacji i ogrzewania szyby.
Citroën zachowuje silniki benzynowe i diesla w C5 Aircross. Pod maską Citroëna C5 Aircross po liftingu będzie można znaleźć jednostkę 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM lub silnik benzynowy 1.2 PureTech o takiej samej mocy. W gamie jest także hybryda plug-in o mocy 225 KM.
Citroën C5 Aircross w nowym wydaniu powinien trafić do salonów w najbliższych miesiącach. Wówczas dowiemy się jak lifting wpłynął na ceny.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: