Citroen C4 WRC
Królujący na odcinkach specjalnych mistrzostw świata od 2007 roku Citroen C4 WRC.
Fot. Citroen |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 315 KM przy 5500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 580 Nm przy 2750 obrotów/minutę
Wtrysk wielopunktowy wtrysk Magneti-Marelli, typ: ECB11, turbosprężarka Garrett
Dwa wałki rozrządu w głowicy, cztery zawory na cylinder
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło węglowe, trzytarczowe,
6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Xtrac
Hamulce:
Aldon, chłodzone wodą w specyfikacji asfaltowej, tarczowe, wentylowane
Przód: 380 mm i 6-tłoczkowe (asfalt) i 310 mm i 4-tłoczkowe (szuter)
Tył: 318mm (asfalt), 310 mm (szuter) 4-tłoczkowe
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Reiger – MacPherson (przód) i Trailing-Arm (tył)
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4274 mm
szerokość: 1800 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2,608 mm
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: