Citroën w klimacie noir: teledysk Natalie Duncan
Piosenkarka soul Natalie Duncan dla potrzeb swojego nowego teledysku nawiązała współpracę z Citroënem. W klipie do piosenki „Find Me a Home” pojawia się model DS4.
„Find Me a Home” to singiel promujący debiutancki album artystki, “Devil in Me”. Teledysk, utrzymany w klimacie filmu noir i wyreżyserowany przez Joego Elliotta, przedstawia Natalie podróżującą Citroënem DS4 po ulicach nocnego Londynu.
Krytycy muzyczni określają styl Natalie jako mieszankę soulu i jazzu z inspiracjami klasycznymi, coś pomiędzy „Radiohead i Niną Simone”. Debiutancki singiel wokalistki, która pisze również własne teksty, „The Sky is Falling” ukazał się w marcu 2012 roku, a jej cover przebou Etty James „At Last” można usłyszeć w nowej reklamie sieci Auto Trader.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: