Citroën C3 ELLE – efekt współpracy z magazynem ELLE
Gama Citroëna w Polsce wzbogaca się dziś o specjalną serię modelu C3 ELLE - skierowaną do tych, którzy poszukują samochodu stylowego i z charakterem. Citroën C3 ELLE to efekt współpracy z magazynem ELLE.
Citroën C3 ELLE został wyposażony w szereg dodatkowych elementów seryjnych, takich jak Airbumpy, dwukolorowe nadwozie, czujniki parkowania z tyłu czy klimatyzację automatyczną i 7”ekran dotykowy. Auto jest dostępne od 53 000 złotych i trafia właśnie do polskich salonów sprzedaży.
Citroen stawia na kobiecość – ta elegancka, miejska wersja, jest swoistym odzwierciedleniem wiodącego w dziedzinie mody i trendów magazynu ELLE, z którym Citroën współpracuje w ramach Forum ELLE Active. W serii specjalnej C3 ELLE zastosowano nietuzinkowe zestawienia kolorystyczne i ekspresyjne detale. Intencją marki było zwiększenie atrakcyjności modelu C3, w szczególności ze względu na wybory klientów w zakresie nowych technologii i personalizacji (40 proc. klientów wybiera poziom wyposażenia Shine, a 60 proc. wersję z dwubarwnym nadwoziem).
Citroën C3 ELLE to w skrócie:
– dostępne w standardzie dwubarwne nadwozie w kolorze Blanc Banquise z dachem w kolorze Sable (Piaskowym);
– barwne akcenty w kolorze Cherry Pink, które podkreślają obramowania świateł przeciwmgłowych, obramowania Airbumpów oraz ozdobne naklejki na tylnych słupkach.
– logo magazynu ELLE na przednich drzwiach oraz centralnie umieszczona ozdobny sticker na dachu dla większej personalizacji nadwozia.
– spójny z nadwoziem wystrój wnętrza z ozdobnymi akcentami w kolorze Cherry Pink: przeszycia szarej tapicerki oraz obramowania ozdobnej listwy na desce rozdzielczej.
– poziom wyposażenia Feel, wzbogacony o szereg dodatkowych opcji, m.in.: halogeny, 4 szyby elektryczne sterowane impulsowo, czujniki parkowania z tyłu, lektrycznie składane i podgrzewane lusterka, klimatyzacja automatyczna i ekran dotykowy 7”,kierownica obszyta skórą, dekory shiny black i satin chrome, specjalne dywaniki z logo ELLE.
Gama silników benzynowych PureTech:
1.2 PureTech 82,
1.2 PureTech 110,
1.2 BVA PureTech 110
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: