Ciężarówka z łodzią utknęła na przejeździe. Po chwili przyjechał pociąg

Przejazdy kolejowe to jedne z najbardziej niebezpiecznych miejsc na drogach. To także miejsca, gdzie czasami okazuje się, że strach przed zarysowaniem lakieru okazuje się silniejszy przed strachem o własne życie.

Tym razem głównym bohaterem jest kierowca ciągnika siodłowego, który transportował łódź na naczepie. Z opisu możemy dowiedzieć się, że pojazd utknął na przejeździe. Co wydaje się mało prawdopodobne, ponieważ teren w tym miejscu jest równy, a tory zrównano z asfaltem. Macie jakiś pomysł co mogłoby spowodować, że zestaw „utknął” w tym miejscu?

Zablokowała autem przejazd kolejowy. Jak do tego doszło?

W naszej ocenie powodem „utknięcia” były opadające rogatki. Historia zna wiele przypadków kierowców, którzy woleli narazić własne życie, byle tylko nie wyłamać barier. W dalszej części nagrania nie ma zaskoczenia – pociąg nadjeżdża i rozbija łódź oraz naczepę w drobny mak. Na szczęście w zderzeniu nikt nie ucierpiał.

Chciał zawrócić na przejeździe kolejowym. Utknął, a potem przyjechał pociąg

Przy okazji przypominamy: lepiej zarysować lakier wyłamując rogatki, niż zginąć. Rogatki zwykle można wyłamać gołymi rękami. Auto, które stoi na torach i nie chce zapalić, może przejechać parę metrów na rozruszniku (wrzucamy jedynkę, puszczamy sprzęgło i przekręcamy kluczyk, trzymając go do zjechania z torów). Na przejazdach kolejowych znajdują się też naklejki z numerem telefonu oraz numerem przejazdu. W ten sposób można szybko powiadomić o sytuacji kolej, która ostrzeże wszystkich zbliżających się maszynistów o niebezpieczeństwie.

Komentarze:

Anonymous - 5 marca 2021

Dokladnie. Widac to na innych nagraniach ze naczepa wisi na wybrzuszeniu drogi. Jest na YT filmik z kamery z domu gdzie dokladnie to widac

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Co Ty pitolisz ?

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Na rozruszniku ciezarowka hehe kto to pisze

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

To jest twarda lokomotywa ani sladu

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Przed każdym przejazdem kolejowym powinien być znak stop

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Ten bezmózg który kierował ciężarówką powinien zostać obciążony całością kosztów. Większego idioty ze świecą szukać.

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Coś nie działa kierowcy na kursie prawa jazdy powinni być nauczenie że w takiej sytuacji jedziemy rogatki to nie mur .

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Jest to specjalna naczepa do przewożenia gabarytów tzw. low deck. Niski prześwit takiego zestawu sprawia, że można się powiesić nawet na krawężniku. Oczywiście drogi w Polsce słabo oznakowane.

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Nawet jak utknie na szynach to ma poduszki by go podnieść. Huj ze szlabanem. Szlaban warty parę setek a straty na parę baniek

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Po co piszesz? „sensacji szukasz.
Pozdrawiam l

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Czasem mnie zastanawia dlaczego nie dzwonią na numer alarmowo?

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Problemem było zawiśnięcie naczepy. A to działo się w Norwegi.

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Z tym wątkiem z włączeniem jedynki oraz rozrusznikiem to nieprawda żadna ciężarówka nie ma takiej opcji gdyż w momencie wliczonego biegu rozrusznik nie funkcjonuje

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Przepraszam za błąd. Zmień na tryb manualny

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Stara zasada kierowcy. Nie zmieniamy biegów na przejeździe kolejowym. Jeżeli jedziesz automatem zmnien na manual

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Co za durnoty. Na Norweskim serwisie czytałem, że właśnie pojazd utknął, a rogatki opuściły się później.
Druga sprawa. Większość ciężarówek ma automatyczną skrzynie biegów. Spróbuj panie pseudo dziennikarzu ruszyć automatem na rozruszniku. W tym internecie tyle bzdur, że pandemia musi wybić jeszcze dużo ludzi.

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Taki kierowca to skarb

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

W nowych autach nie da się przejechać na rozruszniku. Żeby uruchomić silnik należy wcisnąć sprzęgło .

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Debile

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

A czy to widać że to nie u nas przejazd??? U nas 2 światła na przejeździe kolejowym i tak kierowca nie widziałem!!!!

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Pan redaktor nie zna specyfiki nowych sam ciężarowych które mają najczęściej automatyczne skrzynie biegów a z manualna skrzynia biegów mają zabezpieczenie jak auto jest na biegu to rozrusznik nie reaguje tak że panie redaktorze proszę się doszkolić zanim pan zacznie głupoty pisać. To nie jest samochód osobowy.

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Ale to widać na nagraniu że naczepa jest dużo niżej od konia. Musiał utknąć!Sam jeżdżę megą i czasem się zdarzy o coś zachaczyć podporami od naczepy. Takie drogi.

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Kiero zawadził o tory, wiem od naocznych świadków. Dlaczego nie uniósł lawety aby się uwolnić pojęcia nie miał. Chyba poprostu spanikował.

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Idiot

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Inne źródła podają że przejazd nie jest idealnie równy a pojazd utknąl gdyz zaczepił elementem podwozia onszyny w taki sposób ze nie dało się pojechac ani donprzodu ani do tyłu. Rogatki opadły na już zakleszczony pojazd.

Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy
Pokaż Mniej komentarzy
Schowaj wszystkie

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze