Cieplej w zimie! – podgrzewane manetki firmy Heat Demon
W zimie motocyklem? To nie kpina! Firma Heat Demon przedstawia ofertę akcesoriów wśród których znajdziemy wyposażone w regulatory i kontrolery LED, systemy podgrzewania manetek motocyklowych, siedzeń, kamizelek oraz wkładek do butów.
Sezon motocyklowy wcale nie musi kończyć się wraz z początkiem zimy. W trosce o klientów, amerykańska firma Heat Demon przedstawiła propozycję podgrzewanych akcesoriów wśród których znajdziemy wyposażone w regulatory i kontrolery LED, systemy podgrzewania manetek motocyklowych, siedzeń, kamizelek oraz wkładek do butów.
![]() |
fot. materiały prasowe
|
Chyba nie ma nic przyjemniejszego dla motocyklisty, niż możliwość praktykowania zimowych przejażdżek. Nie ulega jednak wątpliwości, że w dyskusji z warunkami atmosferycznymi, miłośnicy jednośladów mają niewiele do powiedzenia. A gdyby tak móc ogrzać się w trakcie jazdy, kiedy zewsząd dociera ziąb? Ta propozycja z pewnością brzmi kusząco.
![]() |
fot. materiały prasowe
|
Na przeciw oczekiwanion zaciętych motocyklistów wyszła firma Heat Demon z pakietem akcesoriów wśrod których znajdują się podgrzewane manetki, siedzenia, kamizelki oraz wkładki do butów.
![]() |
fot. materiały prasowe
|
Jakie zalety podgrzewanych manetek motocyklowych podkreśla producent?
– wyższy komfort jazdy w czasie zimnych czy deszczowych dni
– ciekawy system montażu, w końcu maty grzewcze montujemy wewnątrz kierownicy lub pod manetki (likwidując lub ograniczając wystające kable)
– uniwersalność, tego typu system zamontujesz do dowolnego typu i rodzaju manetek, bez konieczności wymiany ich na inne
Klienci do wyboru mają dwa rodzaje kontrolera – czarny lub chromowany. System posiada 4-stopniową regulację grzania ze wskaźnikiem LED oraz dwoma trybami podświetlenia (nocny i dzienny).
Cena: 499 zł
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: