Chwilowe ogródki Twizy
Renault wprowadza na polski rynek pojazd elektryczny, Twizy, prezentując go w tymczasowych ogródkach. W każdy weekend, od 22 czerwca do 7 lipca pojawią się w Warszawie Chwilowe Ogródki Twizy.
Zaprojektowane przez architekta krajobrazu, Krzysztofa Hermana, symbolizują zieloną wizję miasta. Te oryginalne ekoogródki można nie tylko obejrzeć, ale także w nich wypocząć, korzystając z przygotowanych miejsc do siedzenia. Pierwszy ekoogródek zostanie zaprezentowany już 22 czerwca przed Zamkiem Ujazdowskim.
![]() |
fot. Renault |
Każdy ogródek zajmuje powierzchnię porównywalną do dwóch miejsc parkingowych, a stojący w nich pojazd Twizy zajmuje jedną czwartą tej przestrzeni.
Twizy to ultramobilny, w 100% elektryczny pojazd dla dwóch osób, który można ładować w zwykłym gniazdku elektrycznym, intuicyjny i prosty w użyciu. Zaprojektowane przez Renault Sport, jest już dostępne w Polsce.
![]() |
fot. Renault
|
Pierwszy chwilowy ogródek stanie przed Zamkiem Ujazdowskim w dniach 22-23 czerwca i będzie elementem inauguracji tegorocznej edycji Zielonego Jazdowa. Będzie to także okazja dla mieszkańców Warszawy do przetestowania kilku modeli samochodów elektrycznych Renault: Twizy, Fluence Z.E. i Kangoo Z.E.
Ekspozycje chwilowego ogródka Twizy:
• 22-23 czerwca, ul. Jazdów 2, przed Zamkiem Ujazdowskim
od godz. 11.00 22 czerwca do godz. 17.00 23 czerwca
• 27-30 czerwca, ul. Krucza 47, przy restauracji La Tomatina
od godz. 9.00 27 czerwca do godz.17.00 30 czerwca
• 5-7 lipca, ul. Nowy Świat 6/12, przy restauracji La Bodega
od godz.9.00 5 lipca do godz. 17.00 7 lipca.
Projekty ogródków, a później zdjęcia z ich realizacji można obejrzeć na facebook.com/RenaultPolska. Na tym samym profilu do zdobycia koszulki Twizy, zaprojektowane przez Monikę Błędowską, która stworzyła markę Col Claudine, oraz do wygrania Twizy na kilkudniowe testy.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: