Cheyenne Bike – The Recidivist: motocykl upiększony tatuażami
Polski producent motocykli typu custom, firma Game Over Cycles prezentuje wyjątkowy projekt łączący świat motoryzacji ze światem tatuaży.
Projekt powstał we współpracy z niemiecką firmą Cheyenne Professional Tattoo Equipment oraz holenderskim Zodiac Performance Products for Harley-Davidson.
Cheyenne Bike – The Recidivist to motocykl inspirowany światem sztuki trwałego zdobienia ciała. Upiększanie motocykli motywami tatuatorskimi wykonanymi za pomocą aerografu jest częstą praktyką firm praodukujących motocykle. Wyjątkowość projektu Cheyenne Bike – The Recidivist polega jednak na tym, że cała konstrukcja maszyny będzie pokryta skórą o jasnym kolorze zbliżonym do koloru skóry ludzkiej, na którym to materiale, przy użyciu znanych na całym świecie profesjonalnych maszynek tatuatorskich marki Cheyenne, artyści z dwóch polskich salonów tatuaży, Individuum and STEEL WILL tattoo-factory wykonają bezpośrednio na motorze najprawdziwsze tatuaże. Dodatkowo pojazd będzie wyposażony w profesjonalne części motocyklowe dostarczone przez firmę Zodiac.
O motocyklu z Polski – Drag od Game Over Cycles – czytaj tu. |
Tak jak tradycyjne tatuaże więzienne były formą tajemnego kodu służącego więźniom do porozumiewania się lub osobistej ekspresji, tak każdy posiadacz motocykla custom wyraża siebie w budowie i zdobieniach swojej maszyny. Projekt Cheyenne Bike – The Recidivist łączy te dwa światy oraz sposoby ekspresji w jednym, wyjątkowym na skalę światową projekcie.
Premiera motocykla będzie miała miejsce we wrześniu w Londynie, podczas London International Tattoo Convention 2014, najbardziej prestiżowego konwentu sztuki zdobienia ciała na świecie.
Projekt Game Over Cycles: Cheyenne Bike – The Recidivist |
![]() |
fot. Game Over Cycles |
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: