Chevrolet Orlando – nowy, rodzinny van
Orlando to pierwszy samochód Chevroleta, który pojawi się w europejskim segmencie pojazdów wielofunkcyjnych, rodzinnych vanów. Jest oparty na sedanie Cruze, a zadebiutuje podczas wrześniowego salonu w Paryżu.
Zobaczymy go już 30 września, podczas salonu Mondial de l’Automobile w Paryżu. Ma 7 miejsc dla pasażerów w trzech rzędach i intrygującą stylizację nadwozia. Auto może zostać osadzone na 16-, 17- i 18-calowych obręczach.
Chevrolet Orlando – przód podobny do Captivy może się podobać. |
![]() |
fot. Chevrolet
|
Dzięki wielu opcjom konfiguracji foteli, Orlando można będzie przekształcić w pojemnego vana do przewożenia ładunków. Samochód ma oferować szeroką gamę pojemników o różnych kształtach i rozmiarach umieszczonych w konsoli głównej, na przednich i tylnych drzwiach, w tylnej przestrzeni załadunkowej, a nawet w dachu. Jednak być może najbardziej pomysłowy jest pojemnik ukryty za przednią deską rozdzielczą urządzenia audio, łatwo dostępny zarówno od strony pasażera, jak i kierowcy – ta przestrzeń ukazuje się po odwróceniu do góry frontu urządzenia audio. Może pomieścić takie przedmioty jak odtwarzacz mp3, okulary przeciwsłoneczne czy portfele. W tym miejscu znajduje się także port USB do naładowania odtwarzacza mp3 lub iPoda podczas podróży.
Wnętrze samochodu zawiera najnowsze osiągnięcia technologiczne Chevroleta, takie jak inspirowany modelem Corvette podwójny kokpit oraz niebieskie podświetlenia głównej konsoli.
Pod maską Orlando do wyboru będzie jeden z trzech nowych silników Chevroleta: 1.8-litrowy silnik benzynowy o mocy 141 KM lub jeden z dwóch motorów diesla – 2.0-litrowa jednostka o mocy 131 KM lub 163 KM. Klienci będą także mogli wybrać jeden z trzech poziomów wyposażenia z systemem stabilizacji toru jazdy, sześcioma poduszkami powietrznymi i elektrycznymi lusterkami w standardzie we wszystkich wersjach.
Pełna produkcja Chevroleta Orlando rozpocznie się w październiku, a samochód pojawi się w sprzedaży w Europie na początku 2011 r.
Orlando z tyłu wygląda, jakby miał pomieścić w środku conajmniej Daewoo Tico 😉 |
![]() |
fot. Chevrolet
|
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: