Ceny Yamahy YZF-R1 i YZF-R1M
Od momentu debiutu na tegorocznych targach EICMA w Mediolanie, dwie premierowe Yamahy YZF-R1 i YZF-R1M stały się jednymi z najbardziej oczekiwanych motocykli na rynku. Ich powodzenie jednak zależy w dużej mierze od ich ceny.
Yamaha YZF-R1
Pozostała znana na całym świecie nazwa, lecz wszystko inne uległo zmianie. Dzięki mocy 200 KM oraz masie 199 kilogramów z płynami, nowa generacja R1 rozpoczyna nową erę. Więcej o tym motocyklu przeczytasz tu. Yamaha ogłasza rekomendowaną cenę motocykla YZF-R1, która na rynku europejskim wynosi 79 900 złotych. Oferowany w kolorach Race Blu i Racing Red model YZF-R1 będzie dostępny w salonach Yamahy od lutego 2015 roku. Ci, którzy chcą znaleźć się wśród pierwszych posiadaczy najnowszego superbike’a Yamahy, już dziś mogą rezerwować R1, wpłacając zaliczki u swoich dealerów Yamahy.
Yamaha YZF-R1M
Limitowana wersja motocykla R1M z m.in. wyczynowym zawieszeniem (ERS) i karbonowym nadwoziem, ma oferować technologie pochodzące prosto z MotoGP. Wyjatkowość R1M ma zapewniać moduł sterujący komunikacją (CCU) z funkcją zapisywania i bezprzewodowej synchronizacji danych, umożliwiającą mechanikom oraz samym kierowcom natychmiastową analizę osiągów.
Cena R1M wynosi 101 000 złotych. W Europie motocykl będzie można zakupić wyłącznie za pomocą elektronicznego systemu rezerwacji, dostępnego na stronie polskiego importera Yamahy. Ci, którzy dokonają zgłoszenia wstępnej rezerwacji motocykla przez Internet, w ciągu trzech dni otrzymają wiadomość e-mail z potwierdzeniem tymczasowego przydziału motocykla. Osoby, którym uda się dokonać rezerwacji, zostaną skierowane do wybranych salonów dealerskich w celu podpisania umowy i wpłacenia zaliczki na motocykl. Dostawy motocykla rozpoczną się w marcu i będą realizowane w kolejności złożonych zamówień.
Yamaha Racing Experience (YRE) z Colinem Edwardsem
Każdy posiadacz wersji R1M zostanie zaproszony do wzięcia udziału w jednej z imprez Yamaha Racing Experience (YRE), które odbędą się latem 2015 na czterech największych torach wyścigowych w Europie. Uczestnicy będą mogli skorzystać z pełnego dnia spędzonego na torze, w trakcie którego wskazówek dotyczących ustawień motocykli udzielą im fabryczni technicy Yamahy, a naukę jazdy po torze poprowadzą profesjonalni zawodnicy, z byłym zawodnikiem MotoGP i obecnym kierowcą testowym Yamahy, Colinem Edwardsem na czele!
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: