
Ceny paliw na początku kwietnia. Czy jest szansa na tańsze tankowanie?
Ile kierowcy będą płacić za paliwo w pierwszym tygodniu kwietnia? Czy jest szansa na obniżki cen na stacjach paliw?
Analitycy portalu e-petrol.pl prognozują, że w najbliższych dniach ceny na stacjach paliw nie będą się gwałtownie zmieniać. Benzyna Pb95 w najbliższych dniach będzie kosztować 6,63-6,77 zł za litr, olej napędowego od 7,62 do 7,77 zł za litr, a ceny LPG znajdą się w przedziale 3,69-3,79 zł:
Spadające hurtowe notowania paliw sugerują obniżki na stacjach, ale skala wcześniejszych podwyżek w hurcie nie została w całości przeniesiona na klientów przez operatorów rynku detalicznego, dlatego w najbliższych dniach spodziewamy się raczej stabilizacji cen. W pierwszym tygodniu kwietnia na stacjach możemy spodziewać się cen na poziomie: 6,63-6,77 zł/l dla 95-oktanowej benzyny, 7,62-7,77 zł/l dla diesla i 3,69-3,79 zł/l dla LPG.
Przypomnijmy, że pod koniec marca benzyna podrożała o 8 groszy do poziomu 6,67 zł/l, a cena oleju napędowego ukształtowała się na poziomie 7,66 zł/l. Autogaz niezmiennie od trzech tygodni kosztuje średnio 3,79 zł/l.

Analitycy portalu e-petrol.pl twierdzą, że spadające notowania ropy naftowej dają nadzieję na to, że w najbliższych dniach wzrost cen paliw wyhamuje, a w przypadku autogazu możliwe są nawet pierwsze od kilku tygodni obniżki. Z danych e-petrol.pl wynika:
W cennikach rafinerii w ostatnich dniach dominowały obniżki – benzyna bezołowiowa 95 od poprzedniego piątku potaniała o 177 złotych a olej napędowy aż o 609,60 złotych. Metr sześcienny 95-oktanowej benzyny jest dzisiaj przez krajowych producentów wyceniany średnio na 5966,20 złotych. Średnia cena diesla w oficjalnych cennikach rafinerii wynosi aktualnie 6650,40 zł/m3.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: